2011. május 28., szombat

Új NYX termékek! :)

Két új darabbal bővült a NYX termékpalettája. Az idei divatnak megfelelően ők is előrukkoltak a matt hatású körömlakkal, és egy újabb matt rúzzsal.



A színskála egyik termék esetében sem túl nagy, de plusz pont, hogy a körömlakkok igazán élénk színűek, és a matt rúzsoknál is nagyobb a választék, mint pl. a Soft matt lip cream esetén. (A választható színeket megnézhetitek ITT és ITT!) Találsz natúr, élénk és drámai színeket is, szerintem emiatt nem panaszkodhatunk.

Ami miatt viszont igen, az a csomagolás. A lakkokkal nincs semmi baj, na de a rúzsok!
Nem tudom, hogy élőben hogyan néznek ki, de így a képek alapján elég gagyinak hat ez az egész. Összecsukva még egészen jó, matt fekete felület, tehát nem gyűjti asz ujjlenyomatokat és ennél a rúzsnál is látod a színt, anélkül, hogy levennéd a kupakot, ez tök jó, de ugyanez kinyitva,....hát nekem nem tetszik.   




A lakkok ára 4$, amik már kaphatóak a Cherry Culture-ön (ahol május 31-ig most 20%-kal olcsóbban vehetsz meg mindent!), de a rúzsokat én nem találtam a listában...gondolom hamarosan ők is kaphatók lesznek, egyébként 6$-ba kerülnek. 

Nálam a körömlakkok nyerők, biztosan rendelek majd belőlük.:)
Nektek tetszenek az újdonságok?
Felírjátok valamelyiket a kívánságlistátokra?

8 megjegyzés:

  1. hű, ez a szép piros rúzs nagyon érdekelne, de a lakkok is. szeretem nagyon a matt dolgokat:)

    VálaszTörlés
  2. A körömlakkok meggyőzőek, szépek a színek, de a rúzs csomagolása nekem sem szimpatikus...kitalálhattak volna valami kevésbé olcsónak tűnő tokot. :)

    VálaszTörlés
  3. Júújjj nekem mindegyik nagyon tetszik, baromi jók :O

    VálaszTörlés
  4. A matt shocking pink rúzs az kell! :) Körömlakkokból a lila és a kis fagyizöld fogott meg.

    VálaszTörlés
  5. A lakkok tényleg nagyon jók. Kéne az a baba kék és a barna.:) A rúzsok kibontva tényleg elég gagyinak tűnnek, na de majd kiderül milyen a minőségük.

    VálaszTörlés
  6. Most néztem és a rúzsokat is leértékelték, 5$ az ára. Kapásból 3-4 színt elfogadnék:)

    VálaszTörlés
  7. Kérlek segíts!

    Nagyon tetszenek az NYX termékek, de küföldi oldalról még nem rendeltem, magyar webshopban pedig még nem találtam.
    Te honnan rendeled a termékeit?

    VálaszTörlés
  8. Én vagy az ebay-ről, vagy a Cherry Culture-ről rendelek. Mindkettő külföldi, de nem kell tőlük félni. Ha minimális angol tudással rendelkezel, nem lesz semmi gond. Egyszer mindent el kell kezdeni! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...