2011. június 11., szombat

Zsákmány és sok minden más

Tegnapelőtt megkaptam életem első fizetését. :) Bár nem a teljes havi adagot, mert csak 9-én kezdtem dolgozni, de azért így is van miből költekezni. :) Természetesen azonnal előkaptam a hónapok óta szorgalmasan írt kívánságlistámat, áttanulmányoztam, osztottam, szoroztam, és az lett a vége, hogy munkából hazafelé rögtön bementem a dm-be, és így első körben megvettem néhány dolgot azok közül, amik szerepeltek a listán a dm szócska alatt. :)

Örömmel láttam, hogy megérkeztek a L'Oreal pultba az Infallibe új préselt pigmentszerűségei, de valahogy nem nyűgöztek le. Bár szépen pigmentáltak, és mutatós a csomi is, de drágállom is + a színek ugyan szépek, de nem túl különlegesek, úgyhogy nem hoztam el egyet sem. Azért ha találkoztok vele, csekkoljátok le őket, mert amúgy szépek. :)


Amit viszont hazahoztam: 
Rexona dezodor: Előljáróban annyit, hogy már a legelős alkalommal amikor használtam meggyőzött. :)
L'Oreal Voluminious szempillaspirál: Tudjátok mennyire odavoltam érte, mikor megláttam hogy kapható, tegnap végre hazahoztam magammal. :)
Nivea Control Shine! mattító arckrém: Bár már van egy essence mattító krémem, amivel elégedett vagyok, de nagyon kíváncsi voltam a Niveára is. Biztosan el fog fogyni mindkettő, és így legalább én is össze tudom hasonlítani őket.

Mivel volt egy 50%-os Rexona kuponom, egy 25%-os Joker kuponom, amit bármire beválthattam, és egy 15%-os végösszeg kuponom, és mivel a dm-ben összevonhatók a kuponok, ezért az egész zsákmányért 3142 Ft-ot fizettem. (Csak a spirál került volna 2500Ft-ba.) Szerintem jó vásárt csináltam. :) 

A Müllerbe is beszaladtam gyorsan, onnan egy essence körömlakklemosó-t hoztam haza, jön róla teszt hamarosan, előljáróban annyit, hogy tudom banális, de ez életem legjobb körömlakklemosója. :) + Leadtam egy Avon rendelést is, de hogy mit rendeltem, az legyen meglepetés. :) Jövő héten úgyis jön majd róla a poszt.
Végül, mivel a TheBodyNeeds webshopjában (MAC Pigment minta lelőhely többek közt) most 20% kedvezményt kapsz, ha 20$ fölött vásárolsz (amit nagyon könnyen el lehet érni), ezért gyorsan náluk is leadtam egy rendelést. Az akció egyébként június 12-ig tart, a kód: SUMMER. Nézzetek körül, érdemes! :)

Más! Mivel nagyon pozitívak voltak a visszajelzések a Blog Sale-lel kapcsolatban, a hétvégén, illetve a jövőhéten összeszedem az áldozatokat, és indulhat a móka. :) Lehet, hogy először csak néhány dolog kerül majd kiárusításra, és majd folyamatosan adagolom nektek, majd meglátjuk első körben mit szedek össze. :)

És majd' el felejtettem: azt hiszem, tartozom egy bocsánatkéréssel az egyik olvasóm felé. Ígértem neki egy step by step-et a ballagásra, de valahogy elszámoltam magam, azt hittem még időben leszek, ha ma kiposztolom, tegnap munkából jövet azonban feltűnt a sok ünneplőbe öltözött diák, amit hatalmas virágcsokrokat cipelnek haza, és ekkor szöget ütött a fejembe, hogy te jó ég, ma volt a ballagás, én pedig elkéstem a sminkes poszttal.

Ha valóban tegnap voltak a ballagások országszerte, akkor elnézést kérek az elmaradt posztért, tényleg nagyon sajnálom, ha viszont még nem késő, holnap mindenképpen elkészítem a posztot. Kérlek mondjátok, hogy még időben vagyok!

4 megjegyzés:

  1. Ez a körömlakklemosó nekem durván tönkretette a bőrömet meg a körmeim felületét is,fehér,száraz lett tőle...Úgyhogy negyed üveg után visszatértem a Dm mandulás lemosójára,az bevált..

    VálaszTörlés
  2. A Nivea nagyon joo:) én is mindkettőt használom, Essencet meg őt:)

    Kremy ezt jó hogy írtad, én akkor inkább hanyagolom ezt a fajtát:D

    VálaszTörlés
  3. én kipróbáltam a loreal szemfestéket, de nem is ugyanaz volt a bajom vele, mint neked, hogy konkrétan a zöld árnyalaton kívül semmi extra szín nincsen...

    VálaszTörlés
  4. Ugye milyen kiábrándító? :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...