2012. augusztus 29., szerda

10 Pan helyzetjelentés

Már jó egy hónapja, hogy elkezdtem a 10 pan Project-et és azt kell hogy mondjam, egészen jól haladok a halálra ítéltekkel: :) A projektről, és a korábbi állapotokról ITT olvashatsz. Lássuk, hogy mi a helyzet:

Nivea My Silhouette! Alakformáló zselé - Vele elég nehezen haladok. Szinte bontatlan volt a projekt elején és bár igyekszem használni, nem vagyok oda a ragacsos érzetért, amit maga után hagy. Kemény dió, még biztos "elszórakozok" vele egy ideig.

Avon Anew bőröregedést késleltető arctisztító gél - Kivégezve!
Viszonylag hamar elfogyott. Nem is csoda, hiszen napi szinten használtam. Tulajdonképpen bevált, de nem fogom újra vásárolni, van Nála jobb is.

Mac Fix Plus minta -Kivégezve!
Az igazán izzasztó napokon elfújkáltam magamra. Nem fog hiányozni. 

NYX egyrészes szemhéjpúder "Nude" -Kivégezve!
Szerettem, alapdarab, biztosan újravásárolom. 

Max Factor Xperience ajakbalzsam - Kivégezve!
A végén már eléggé szenvedtem vele. Untam az ízét, a színét, az állagát, de végül csak elfogyott. :) 

essence get BIG! lashes szempillaspirál - Bár kezdetben nem szerettem, mióta halálra ítéltem mintha megijedt volna és most már kezd sokkal jobban teljesíteni. :) Nem bánom, hogy mindennap használnom kell, napról napra jobban szeretem, de spirálból ritkán veszek kétszer ugyanolyat egymás után, szóval ő nem lesz újra a kollekcióm része. (Legalábbis mostanában.)

 L'Oréal Volume Shocking szempillaspirál - Ő is hamarosan bevégzi. A fekete rész egyre jobban szárad, reggelente egyre többet kell küzdenem, hogy a fehér réteget teljesen elfedje a fekete festék. Néhány napja, hete lehet még hátra, mindennapos használat mellett. 

elf szájfény - Nos, egy vallomással tartozom. Ezt a szájfényt ugyanis még a projekt elején valahol elhagytam. Emlékszem, hogy bedobtam a táskámba, de farmerzsebben és a kocsiban is volt egy ideig. A helyzet az, hogy akárhol keresem, egyelőre nem találom. Ha meglesz, természetesen folytatom a ürítését, de ha nem, akkor valami mást kell kitalálnom helyette.

elf Studio pirosítók "Candid Coral és Mellow Mauve" - Mindkét színnél a pan felének kiürítése a cél. Nos, úgy látom, ez határozottan meg fog valósulni nemsokára.
Egyébként nem bánom, hogy nem a teljes pirosító kivégzését tűztem ki célul, mert időközben eléggé megszerettem őket (főleg aMellow Mauve-ot) és sajnálnám, ha végleg elfogynának.


Egészen elégedett vagyok az eddigi eredményekkel. Már egészen szépen redukálódik a kollekcióm és a lelkiismeretem is tiszta, hogy nem költök annyit sminkre.:)

Most ennyi csajok, szép napot! :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok :) Nekem is kéne valami ilyet csinálnom...nagyon jó ötlet, és jól haladsz a cél felé ^^

    VálaszTörlés
  2. Jól haladsz! :) Én ugyan nem nyomom a projectet, de tudatosan nem veszek semmi sminket, és ugyan azért felváltva használgatom a meglévő dolgokat, de így is van néhány dolog persze, amit sokat használok, és olyan jó érzés látni, mikor feltűnik 1-1 szemhéjfesték alján a pan :D (velük vagyok leginkább gondban, hogy sok van :D)

    VálaszTörlés
  3. Igen, a szemhéjpúderek mindig rázósak ebből a szempontból. Csak egy-két szín van, amit nap, mint nap használok, a legtöbb szerintem soha nem fog elfogyni. :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, jól haladsz!
    Olyan jók az ilyen project pan dolgok. Youtube-on is órákig el tudom nézni őket :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...