2013. augusztus 27., kedd

Az élet apró örömei...

A mai bejegyzés nem igazán nevezhető sem részletesnek, sem hosszúnak, sem kifejezetten érdekesnek, ez inkább csak egy kis szösszenet.

A ma bemutatott termék ugyanis alapvetően nem érdemelne önálló posztot (legalábbis nem gondoltam volna, hogy erről valaha írni fogok itt a blogon akár egy sort is), de úgy érzem muszáj beszélni róla, mert nap, mint nap örömet szerez azzal, hogy olyan, amilyen. Ez pedig nem más, mint az ebelin fültisztító pálcikája. :)


A pálcika maga itt most nem fontos (de azért le kell szögezni, hogy a minősége abszolút kifogástalan), a lényeg a csomagolás! Az ebelin ugyanis figyelt arra, hogy egy csinos kis papírdobozkába sorakoztassa fel a fültisztító pálcikákat, szemben a többi gyártó általában csúnyácska átlátszó, műanyag dobozaival.


Tudom, hogy a külcsínnél fontosabb a belbecs és tulajdonképpen egy fültisztító pálcika esetében teljesen irreleváns, hogy milyen dobozba rakják, de nekem hihetetlenül tetszik, hogy az ebelin odafigyelt arra, hogy a pálcikák doboza pofásan nézzen ki!


Nem tudom Ti hogy vagytok vele, én szeretem a pálcikákat elsüllyeszteni a fiók mélyére, ahol senki nem látja (számomra ez olyan intim dolog), de ezt a dobozkát nyugodtan kitehetem az asztalra. Sokkal jobb érzés ránézni erre a színpompás, mintás papírdobozra, mint egy átlagos, átlátszó műanyag dobozra, amiről messziről ordít, hogy mi van benne.  

Tudom nem nagy dolog, de én nagyon tudok értékelni minden ilyen kis figyelmességet, még akkor is, ha egy ilyen jelentéktelen dologról van is szó, mint a fültisztító pálcikák csomagolása.

Engem az ebelin megvett ezzel a csomagolással....Titeket nem? :)

10 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyen Ebelin van, csak rózsa lenyomatos mintával. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem Mülleres van, levendula mezős ^^

    VálaszTörlés
  3. :) Én is évek óta ilyen kis csini dobozosat veszek. Zewa zsepiből is. Valamennyire díszítik a szobát, meg mégiscsak dizájnosabb, mint zacskóból kiturkálni.:)

    VálaszTörlés
  4. nekem pont ilyen van, a fürdőszoba dísze!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg milyen jó :) Először azt hittem, leragasztottad a dobozát, de tényleg olyan jó, hogy már erre is odafigyelnek a gyártók! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is odavagyok az enyémért, bár az másmilyen, de az is vidám színes, jó ránézni. :-)

    VálaszTörlés
  7. Az ilyeneket úgy bírom, nem ez a lényege nyilván, hogy szép a csomagolás, de hát mennyit dob az ember kedvén már, nem? :]

    VálaszTörlés
  8. Cuki ötlet! Ennél is, meg a zsepinél is. De ezek többnyire jóval drágábbak, mint a nem fancy csomagolásúak. A pálcikákat én otthon egy pöttyös kis fémdobozban tartom (ikeás szettből, 3 db nem volt egy ezres). Zsepivel ugyanez megoldható, a zacsiból áttenni szép dobozba két másodperc. És minden vásárlásnál megspórolom a csomagolás extra díját.

    VálaszTörlés
  9. Én is a Müllereset vettem meg legutóbb, hihetetlenül sokat tud dobni a fürdőn, zsepiből pedig párszor én is beruházok egy nagy dobozos Zewa-ra, amit persze alig akarok elhasználni, csak mert a dobozt szeretném hosszan nézegetni :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  10. Nekem szarvasos-madaras volt először, de aztán megláttam a napraforgósat (egyik heppem), és...azóta is odavagyok érte, mindig mosolyognom kell, ha ránézek :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...