2013. november 8., péntek

Maybelline Color Tatto: Metallic Pomegranate

Elég sok "kolléganőm" írt már a Maybelline Color Tattoo új színéről, a Metallic Pomegranate-ről, így először úgy gondoltam, hogy nem szentelek neki egy külön posztot, max. egy kedvences posztban megemlítem, de aztán ma úgy döntöttem, mégis megmutatom Nektek, hátha a töprengőknek pont ennyi kell, hogy eldöntsék lecsapnak-e rá vagy nem, és mert a hétvégén 30%-kal olcsóbban juthattok hozzá a Rossmann üzletekben. :)


A Metallic Pomegranate egy tökéletes őszi szín: bordó, amit apró arany csillámok dobnak fel.
Szerintem ez a szín zöld szemmel mutat a legjobban, de a kék szemek is világítanak tőle! A csillámok egyébként egyáltalán nem feltűnőek, abszolút nem sok, nem diszkógömbös, határozottan viselhető nappal is.


A szín egyébként a fényviszonyoktól függően néha vörösesebb, néha lilásabb, de mindenhogy gyönyörű. :) Íme:

1. Szűrt fényben: 
 

2. Napfényes időben:


Hát nem csodaszép?? :)

10 megjegyzés:

  1. Annyira szerettem volna szeretni ezt a color tattoo-t :((
    Nekem akármilyen szemhéjalapozóval (essence, nyx, artdeco, mua, este lauder) is egy csík lesz belőle 30 ( !!! ) perc alatt, pedig soha de soha nem csíkozódik egyik szemhéjpúderem sem, még a krémes nyx sem, és a szemhéjam sem olajos :(((
    Tippeket elfogadok, mit lehetne tenni :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet még sosem hallottam....alap nélkül, csak úgy magában próbáltad?

      Törlés
    2. Próbáltam úgy is, kézzel, ecsettel, vékony rétegben, vastagon elkenve, mindenhogyan :(((
      Nem csukom be a szemem sem rögtön, várok legalább 30mp-et, de semmi nem hat egyszerűen :/
      Chernobili vagyok,vagy mi? :DDD

      Törlés
  2. én is imádom ezt az árnyalatot, annyira csodás! :)
    amúgy biztos, hogy lehet kapni ezt is a rossmann-ban? én egyelőre csak dm-ben láttam az új árnyalatokat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most megfogtál...nem vagyok benne 100%-ig biztos. :S Holnap utánajárok.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Lesz, de mivel ez a szín nem sokban tér el attól, amit ebben a sminkben használtam: http://katiebeauty.blogspot.hu/2013/11/bordo-oszi-smink.html, csak szemes fotók lesznek!

      Törlés
  4. Gyönyürű! *.* Épp ma vettem meg a Mauve Crush-t. :)

    VálaszTörlés
  5. Aaaannyira szép ez is! Nagy sokára én is megvettem és meglepődtem azon hogy szeretem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...