2015. április 21., kedd

Szempillanövesztő projekt - eredmények 2 hónap után

Eltelt egy újabb hónap, ami azt jelenti, hogy:
1. Meg kell mutatom Nektek a vadiúj manimat! (Pipa! - Vasárnap megtettem.)
2. Ideje megmutatom a Long4Lashes szempillaszérummal kezelt pilláim jelenlegi állapotát!
 
A kezelés megkezdése előtt nem gondoltam volna, hogy hónapról hónapra ennyit szépülnek majd a pilláim. Kicsit féltem is, hogy nem lesz annyira látványos a változás, hogy érdemes legyen minden hónapban beszámolni az eredményekről, de a képek egyértelműen bizonyítják és a reggeli rutinom során is tapasztalom, hogy hétről hétre hosszabbak, szebbek lettek a pilláim. Sőt mi több, dúsabb is pillasor, mivel a külső szemem sarkában olyan szálak is megjelentek, amik korábban nem voltak ott. :)

Nem magyarázok többet, beszéljenek helyettem a képek! 

A bal oldali fotókat március 15-én készítettem (akkor kenegettem 1 hónapja a pilláimat a szérummal), a jobb oldali képeket pedig most hétvégén lőttem.

Spirál nélkül: 


 Spirállal: 


Megjegyzés: Az összes (spirálos) képen a Bourjois Twist Up the Volume nevű spirálját viselem.  
 
 Ugye, hogy szemmel látható a változás? :O

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...