2015. június 24., szerda

Teszt: TBS mangós testvaj

Már csak 2 TBS testvaj van itthon, amiről még nem írtam tesztet: a mangós és a papayás. Ma a mangóssal kapcsolatos élményeimről számolok be. Íme:


Csomagolás: Tetszik ez a világos, narancsszínű tégely a tetején a mangóval. Szép a design, alapvetően jól esik ránézni és jól is záródik, de szerintem nem annyira guszta, mint a többi TBS tégely. (Ennek láttán nem támad kedvem azonnal mangót falni! :P)


Illat: Az illata a tégelyben elég szolid! Nem túl édes, nem túl intenzív, nem annyira gyümölcsös. Bőrön (legalábbis az enyémen) valamivel édesebb, jobban kijön a mangóillat, de ezzel együtt is ez a legsimulékonyabb, legvisszafogottabb illatú TBS testvaj, amivel valaha dolgom volt.
Nem az a tömény, fejfájós illat, szerintem az emberek 90%-ának tetszene. Én is csípem, bár nem rajongok érte annyira, mint mondjuk a gyömbéres illatú testvajért.

Szín, állag: A krém maga világos, sárgás színű. Könnyen kenhető, nagyon krémes, nem az a darabos, tömörebb állagú testvaj, inkább az a lágy, könnyebb fajta. A mandulás testvaj állagához hasonlít leginkább azt hiszem.


Használat, hatás: Az én bőröm sajnos nem tudta beszívni. Krémezés után nagyon sokáig ragadtam tőle, ami nagyon zavart. Ha reggel használtam a ruha tapadt hozzá, ha este, akkor a paplan. Próbáltam úgyis, hogy rövid gatyában pl. csak a vádlimat kentem be, de akkor meg az zavart, hogy ha a két lábam összeért mondjuk, akkor olyan zsíros érzete volt.
A hidratáló hatása nagyon jó, ha egyszer beszívódik, határozottan érezhető, hogy mely területeket kente be vele az ember lánya és melyeket nem.

Összességében: Rajtam egyszerűen nem akart beszívódni ez a testvaj, de ez talán csak azért van, mert ezt a testvajat nagyon száraz bőrre találták ki, az enyém viszont nem annyira száraz, inkább normál.
A csomagolás rendben van, az illata is finom, könnyen kenhető, de mint mondtam, én sokáig ragadtam utána.
Összességében tehát ezt a testvajat nem nekem találták ki, de azoknak, akiknek nagyon-nagyon száraz a bőrük jó választás lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...