2016. január 29., péntek

Bomb Cosmetics tesztek - 3. rész

A mai poszt főszereplője a Bomb Cosmetics citromos szappantortája lesz, ami igaz, hogy most nem elérhető a webshop-ban, de más illatú szappantorták igen, ezért úgy döntöttem, írok róla pár sort.

Csomagolás, külső: A szappantorta egy átlátszó fóliába csomagolva, sérülésmentesen érkezett. Méretre pontosan akkora, mint egy igazi szelet torta, a súlya 100 gramm (a címke alapján).



A torta maga nagyon bájos és (szerintem) izgalmas: szépek a színei, az egyes rétegnek eltérő a textúrája és tündéri ez a kis "marcipán" szívecske is a tetején.



Ezek a mélyedések rajta voltak, amikor átvettem, de ezt leszámítva épségben volt a torta. 

Textúra:
A legsérülékenyebb és egyben az egyik legérdekesebb réteg nyilvánvalóan a legfelső, a "habos" réteg. Habnak tűnik, mégis viszonylag kemény. Szárazon kicsit morzsolódik, de nem tűnik el sokkal előbb a tortáról, mint a többi réteg. Nagyon mutatós, nagyon feldobja a tortát.
A 2. és a 4. réteg úgymond "sima" szappan, a 3. viszont szintén nagyon érdekes.
Ez egy félig átlátszó, félig színezett, zselének tűnő, de a valóságban elég masszív anyag, ami pont úgy viselkedik, mint a másik 3 réteg, de a fény felé tartva a tortát, az a réteg átengedi a fényt...mesés.





Illat: Citromos szappantorta lévén természetesen citromos illata van vélhetően a benne lévő lime-és citromolajnak. Nem olyan, mint a frissen facsart citrom illata, de abszolút kellemes!
A csomagoláson át is lehetett már érezni egyébként és fürdés közben is határozottan jelen van, elég intenzív, de a bőrről hamar elillan.

Használat, hatás: Az a helyzet, hogy szerintem a szappan formája nem éppen ideális. Cuki ez a tortaforma, meg minden, de egy ilyen szögletes-hegyes-lapos dolgot elég nehéz úgy forgatni a kezeid között - annak érdekében, hogy kellő mennyiségű habot tudj képezni -, hogy az ne legyen kényelmetlen. (Egy labda vagy egy tojás alakú szappannal ilyen baj nincs.)

Ezt azért is nehezményezem, mert sajnos úgy éreztem sokszor, hogy nem habzik elég jól a szappan, nem éreztem elég hatékonynak a fürdést pusztán egy kevés hab felvitelével, így volt, hogy magát a szappant kezdtem el húzogatni a bőrömön, amikor is újfent nyugtáztam, hogy:
1, ez a szögletes alak kényelmetlenné teszi a használatát,
2, nem tisztít olyan hatékonyan ez a szappan, mint egy átlagos tusfürdő. (A kosz illetve a tollnyomok eltűntek a bőrömről, de  fürdés után kissé "szagos" maradtam vagy ha el is tűntek a kellemetlen szagok, később nagyon hamar visszatértek.)

Nem tudom, hogy ilyen van-e, úgy értem az összetevői esetleg indokolják-e, de azt is észrevettem, hogy egyik szappanomat sem ejtem le ennyiszer, mint ezt. Ez valahogy extra csúszósnak bizonyult számomra, volt, hogy egy fürdés alatt 3x is kiesett a kezemből. (Az is lehet, hogy csak én vagyok béna, nem tudom.)

Hogy valami jót is mondjak: a bőrömet nem szárította, annak ellenére sem, hogy öblítés után, még a törölközés előtt nagyon-nagyon száraznak, olyan tipikusan szappanozottnak éreztem a bőröm. 

Ár, beszerezhetőség: A Bomb Cosmetics honlapján és néhány dm-ben illetve Müllerben kaphatóak a Bomb Cosmetics termékek, egy ilyen szappan 1190 Ft-ba kerül.

Összességében: Lehet, hogy én vagyok finnyás, de az is lehet, hogy ez a szappan nem sikerült olyan jól. Egy biztos: nem lettünk öribarik. Az arcápolás terén még kísérletezni fogok a szappanokkal és a Bomb Cosmetics termékeivel is, de zuhanyozni ezentúl is csak tusfürdővel fogok. Kényelmesebb, hatékonyabb, olcsóbb.

UI: Még valami! Ti hogy tároljátok a szappanjaitokat?? Én egy bögrében tartottam a fürdőszoba polcon, de így egyrészt nem látszik, hogy milyen szép egy ilyen szappan, másrészt nem látszik, hogy milyen szép egy ilyen szappan!! ;) :P :D

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a BOMB szappanokat, most is van belőle itthon 8 db :D
    A bontatlanokat egy hosszúkás dobozban tárolom állítva, így látszik milyen szépek :D
    A bontottakat viszont sima szappantartóban.

    VálaszTörlés
  2. Én úgy használom ezeket a szappanokat, h picit bekenem magam vele vizesen, aztán felhabosítom a zuhanypamacsomon. Így elég hab lesz rajtam, nem ejtem ki, mert a formájuk tényleg nem tökéletes. Így viszont szuperül működik. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...