2016. szeptember 21., szerda

Nem lettek kedvencek, de beváltak!

Ma 2 olyan termékről lesz szó, amik ugyan nem taszították le a kedvenceimet az őket megillető helyükről, nem váltak abszolút kedvencekké, de határozottan beváltak!
Szerethetőek, megérik az árukat, ezért szánok nekik egy gyors posztot. :)  


Garnier Skin Naturals kétfázisú micellás víz 3in1 (400 ml)



A kedvenc micellás vizem mindig is a Bioderma Sensibio volt és lesz.

A Garnier érzékeny bőrre szánt micellás vizével nem voltam 100%-ig megelégedve, a Paese micellás vize sem volt az igazi, a Bourjois változatát viszont szerettem. Már majdnem landolt is a kosaramban a második üveg, amikor (néhány héttel ezelőtt) megláttam a polcon a Garnier legújabb, kétfázisú micellás vizét. 

Alapvetően nem szeretem a kétfázisú szemfestéklemosókat - mert hiába írják rájuk, hogy nem hagynak olajos érzetet maguk után, én igenis érzem azt a csúszós, olajos réteget -, valami azonban aznap mégis arra késztetett, hogy leemeljem a polcról a Garnier argán olajos micellás vizét…Hamar kiderült, hogy ez egy jó döntés volt! :) 


Ez a micellás víz pillanatok alatt teljesen beszívódik a bőrbe és valóban nem hagy maga után olajos érzetet!!! Sőt, selymes tapintású és hidratált érzetű lett tőle az arcom. 

Ugyanolyan hatékony (ha nem hatékonyabb), mint a rózsaszín társa, jó az illata (mézes-citromos), a csomagolása is teljesen rendben van, ráadásul az ára sem túl magas. (Ajánlott fogyasztói ára: 1699 Ft)


A rózsaszín verzió picit szárította a bőrömet, de ezután nem éreztem száraznak, irritáltnak a bőrömet. Nem csípett, nem égetett. 

A szempillaspirállal mondjuk nem mindig bánt el maradéktalanul, de így is sokkal jobban bevált, mint a rózsaszín kupakos verzió! 

Mindenkinek ajánlom, aki kicsit is elégedetlen a jelenleg használt micellás vizével! :) 


innisfree no-sebum ásványi porpúder


Alapvetően a préselt púdereket részesítem előnyben, de mindig van itthon egy tégely porpúder is, baking-elni ugyanis porpúderrel lehet csak igazán szépen! 

Hogy őszinte legyek én nem tapasztalok óriási különbségeket a különböző márkák porpúderei között, szinte mindegyiket szerettem, amivel dolgom volt, így az innisfree változatát is. 

A csomagolása teljesen rendben van. Kis méretű, könnyű, jól záródik. A puffni is jó: viszonylag kicsi, de nagyon puha. A lyukacskák a szűrőn elég nagyok, könnyen hozzáférünk a porhoz, nem kell sokat vacakolni vele. 



A púder a tégelyben fehér, de a bőrön teljesen áttetszővé válik. Nagyon-nagyon-nagyon finomra őrölt, az illata tiszta és hűsítő, mentás, mentolos beütésű. Egyedi és kellemes. :) 



Ez a porpúder azon túl, hogy remekül fixálja a sminket és mattítja az arcbőrt (szinte már természetellenesen matt hatású lesz tőle az arc!), kiválóan lehet vele baking-elni, optikailag kicsinyíti a pórusokat és a finom ráncokat, valamint a gyártó szerint még szárazsamponként is használható, bár az elég nagy pocséklás lenne, szerintem. ( 5 gramm 1600 Ft-ba kerül, szóval...inkább hajat mosnék! :P)  



A bőröm tapintása utána nagyon-nagyon selymes és elég sokáig matt, de idővel persze átfényesedik a T zónám. 

Jó hír, hogy érzékeny bőrűek is használhatják, mert természetes összetevőkből áll, nem tartalmaz parabént, mesterséges színezéket, mesterséges illatanyagot, kőolajszármazékot, talkumot vagy állati eredetű összetevőt. 

Szeretem ezt a porpúdert, de nem hiszem, hogy újravásárolom, ha egyszer elfogy, mert a DODO púdert is ugyanilyen jónak találtam, az ára viszont annak jobb. 


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

1 megjegyzés:

  1. Én ezt a micellás vizet csak szemsmink lemosására használom. Olyan erős illata van, hogy az arcomra nem szívesen vinném fel, inkább a simát használom.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...