2017. március 29., szerda

NYX termékek tesztjei - 1. rész

Idén januárban jártam először a NYX magyarországi boltjában, ahonnan természetesen nem tértem haza üres kézzel. :) 
Ma elolvashatjátok, hogy mi a véleményem a szemre való termékekről, legközelebb pedig az ajakravalóról lesz szó. Na kezdjük! :)



NYX Hot Singles szemhéjpúder - Sin:

A NYX szemhéjpúderei nem rossznak, de tény, hogy nem ezek a márka erősségei. 
Éppen ezért nem terveztem túl sok időt tölteni a szemhéjpúderes állványok előtt, az ajakkencéknél viszont állandóan tömeg volt, úgyhogy arra gondoltam, amíg nem lesz kicsit szellősebb arrafelé a terep, beletapicskolok egy-egy ígéretesnek tűnő teszterbe.
Tulajdonképpen a Girl Talk nevű Prismatic szemhéjpúderre akartam lecsapni, mert az előzetes kutatásaim alapján az tűnt szimpatikusnak, de miután kipróbáltam a kezemen a Sin-t, rájöttem, hogy Ő kell nekem! 



Utántöltős és tégelyes verzióban is kapható egyébként, de aznap csak a palettába szánt verzió volt készleten, így azt hoztam el. (Nem kritika, csak mondom.:)
A textúrája nagyon kellemes, selymes tapintású, remekül pigmentált, alap nélkül is meggyőző. 
Ami a színt illeti, ez egy világos, mesésen fénylő, kissé barackba hajló, rózsaszín árnyalat. CSODASZÉP! :) Ha lehetőségetek nyílik rá, nézzétek meg élőben, mert a fotók nem adják vissza ennek a színnek a szépségét! 




Jó hír továbbá, hogy alig-alig porol és könnyű vele dolgozni: egyenletesen fed és elsatírozni sem nehéz. 
Szerethető darab. :)

NYX Micro Brow pencil (szemöldökceruza) - Blonde:


Az első használat után nagyon vegyesek voltak az érzéseim vele kapcsolatban. Nem a minősége miatt, hanem - mint utólag kiderült - azért, mert túlságosan megszoktam az Anastasia Beverly Hills dipbrow pomade-ját, amit előtte hosszú hónapokig folyamatosan használtam.
Úgy éreztem, hogy nekem nem valók a szemöldökceruzák, mert az én kis satnya szemöldökömnek nem elég az a "kis optikai tuning", amit egy ceruza nyújt. Úgy gondoltam, hogy az én szemöldökömből elfogadhatót kreálni csak egy nagyon jól fedő szemöldökkrémmel lehet, egy szemöldökceruza ehhez kevés. 


A másik dolog, ami zavart akkoriban, hogy az akkor még nagyon világos szőke hajam mellett nem igazán mutatott jól a Blonde nevű árnyalat. A Blonde ugyanis világosnak világos, de közben elég vöröses is, nem olyan sápadt, nem olyan szürkés, mint amire számítottam. Talán az Ash jobban passzolt volna hozzám, az valószínűleg hidegebb tónusú, de abból nem volt készlet a boltban, ezért hoztam haza végül a Blonde-ot.  



Azóta kicsit sötétebb, természetesebb lett a hajszínem, így a színnel kapcsolatos problémáim megoldódtak, sőt 2-3 használat után arra is rájöttem, hogy a NYX szemöldökceruzája a legjobb szemöldökceruza, amit valaha használtam! Sőt arra is, hogy igazából nincs akkora szükségem az ABH dipbrow pomade-jára, mint gondoltam...
Félreértés ne essék, továbbra is imádom az ABH szemöldökzseléjét, de ha azt használom, tagadhatatlan a korrekció. Még egy laikus számára is egyértelmű, hogy eredetileg nem ilyen szép a szemöldököm, a NYX micro brow pencil-jével viszont ugyanúgy ki tudom tölteni a lyukakat, ugyanolyan szép ívet tudok vele rajzolni, de az eredmény sokkal-sokkal természetesebb, finomabb.
Az állaga kicsit sem krémes, inkább olyan, mint egy hagyományos szemceruzáé. Ez azért jó, mert a keményebb, szárazabb állagú ceruzák masszívabbak, nem törik le olyan könnyen a hegyük, nem tompulnak el olyan hamar és nem is kenődnek el olyan könnyen.   
A szárazkás állaga ellenére nem kell erősen rányomni a bőrre, nem kell rétegezni, mert kellően pigmentált, ugyanakkor nehéz vele túlzásba esni, az eredmény mindig természetes, sosem harsány.  
Nem karcol, nem bántja a bőrt, szépen, precízen lehet vele dolgozni, mert nagyon vékony a hegye, akár a szőrszálakkal megegyező vastagságú szálakat is húzhatunk vele! 
Nagyon tartós, gond nélkül kibír egy napot. 





Nagyon csípem a ceruza végén található szempillafésűt is...tök jól működik. :)

Egy szó, mint száz, egyik termék sem okozott csalódást, örülök, hogy megvettem őket! A szemöldökceruzát egyesen imádom, a szemhéjpúder is szépséges, szívből ajánlom őket Nektek! :)

Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

1 megjegyzés:

  1. A szemöldökceruzát meg fogom venni, habár most van a készletemben egy ABH dipbrow, a Catrice micro szemöldökceruzája és egy Maybelline is. :D
    Köszi a tesztet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...