2017. április 24., hétfő

Szemöldökstyling + minimál smink Annának

A mai poszt főszereplője nem egy termék és nem is én leszek, hanem Anna - az egyik legjobb barátnőm.
Anna hétvégén átugrott egy kis szemöldökstylingra, és ha már itt volt, feldobtunk neki egy nagyon gyors, egyszerű sminket is, amit a saját eszközeivel, a saját sminkcuccaival készítettem el és amit magának is el tud készíteni bárhol, bármikor.:)

Annának alapvetően nem túl sötét, igencsak ritkás, - mondjuk ki - jellegtelen szemöldöke van. (So have I.;) Vagyunk ezzel páran így, nem egyedi eset, viszont lehet és - ha mondhatok ilyet - ajánlott is ellene tenni!

Az egyik vesszőparipám, hogy a szemöldökünkre figyeljünk oda, tartsuk karban és ha kell, korrigáljuk a hibáit, mert egy szép szemöldök borzasztóan sokat tud dobni a megjelenésünkön, egy rossz pedig nagyon sokat tud rontani rajta. Most Anna példáján keresztül megmutatom, hogy ez mennyire igaz! :)

A kiinduló állapotot az alábbi két képen láthatjátok:



Ahogy már említettem, Anna szemöldöke nem túl karakteres, nem túl dús, az eredeti hajszínéhez képest világos, viszont a mostani trendeknek megfelelően szép vastag, nincs túl szedve. Ez dícséretes! :)

Miután egy színes szemceruzával kijelöltem az ideális kezdőpontot, végpontot, illetve az ideális ívet, az orrnyergénél (középről), illetve a szemöldöke alsó részéről kiszedtük a felesleges szálakat, majd egy kis szemöldökporral (egy világosabb és egy sötétett árnyalattal) kiemeltem a szemöldökét.

A szemöldöke felső vonalát nem bántottuk - ezt nem ajánlom senkinek! -, mert az a felső vonal kiváló guideline, megmutatja, hogy a szemöldök alsó vonalát hogyan szedjük ki illetve hogyan színezzük. Annak az ívét nem célszerű megváltoztatni, elvégre ahhoz kell igazítani az alsó vonal ívét a szemöldökszedéskor!

Mivel Anna szemöldökének a természetes íve elég egyenes, nem tudtam volna és nem is akartam komoly ívet kialakítani, csak annyira szedtük ki, csak annyiban változtattam meg az alsó vonal ívét, hogy a szemöldöke a töréspontig (vagyis a szemöldöke legmagasabb pontjáig) enyhén emelkedő, majd a törésponttól a végéig enyhén ereszkedő legyen.

A hangsúly itt mindenképpen az enyhén van, mert ha túl meredeken emelkedne, illetve ereszkedne az ív, akkor veszítettünk volna a vastagságából, ami nem volt cél.

Ha még több szálat szedtünk volna ki a töréspont alatti területről, akkor ívesebb végeredményt kaptunk volna, de mivel többé-kevésbé hű akartam maradni a természetadta formához, nem szedtük tovább.




Miután elkészültem mindkét szemöldökkel, de még mielőtt elkezdtem volna a ténylegesen sminkelni, lefotóztuk a végeredményt, hogy lássátok mennyit számít már az is, hogy "csak" rendbe tettük a szemöldökét!

A rendezett, formára szedett és enyhén színezett, "új" szemöldöke szépen keretezi az arcát és gyönyörűen kiemeli a szemét. Nem hat műnek, "megcsináltnak", sőt eltereli a figyelmet a szem körüli száraz, sebes részről. (Anna sajnos állandóan ekcémával küzd azon a területen.)



Hogy kíméljük a szemhéját és mivel szolid nappali sminkben gondolkodtunk, egy vékony, cicás tusvonallal és szempillaspirállal emeltem ki a szemét, majd BB krémet, egy pici korrektort, púdert, egy kis pirosítót vittem fel az arcára, a szájára pedig egy sötétebb, pirosas-bordós rúzs került. (Utóbbi nagyon jól passzolt a hajához.:)





A smink egyébként - a NYX szemöldökpúderét leszámítva - Artristy, illetve más a Amway-hez tartozó sminktermékekkel készült. Ha valakit esetleg érdekel, hogy pontosan milyen termékekkel és színekkel dolgoztam, írjon egy kommentet a poszt alá és később kiegészítem a bejegyzést a használt termékek pontos listájával.


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...