2017. augusztus 8., kedd

A mai napom TAG

Mai hangulat: Egyszer fent, egyszer lent...kész érzelmi hullámvasút ez a nap. 
Mai siker: Ma délután megint mértek a rendőrök a 62-esen, de engem megint nem kaptak el gyorshajtás miatt.
Mai szükséges: Jól jönne egy nagy adag munkakedv. :P :)
Mai frizura: Pf...bad hair day. 
Mai make up: Bézs és barna szemhéjpúderek, Milani Rose pirosító, Revlon lip butter. 
Mai outfit: Fehér-zöld, pálmafás, nyakba kötős maxi ruha a TAKKO-ból, fehér szandi.
Mai tennivaló: Hajfestés. 
Mai elmélkedés: Miért van az, hogy én sosem lehetek passzív szereplő egy csoportban? Miért nekem kell mindig megoldani a helyzetet és miért csak az van elintézve, amit én elintézek?! 
Mai függőség:  Pizzás Pringles. :D
Mai unalmas: Despacito...
Mai vágyálom: Bárcsak kaphatóak lennének a Lorac paletták a notino-n!
Mai legjobb pillanat: Mikor hazaértem, a cicám úgy örült nekem, mintha egy hete nem látott volna. <3 Mai különlegesség: Ma találtam a Spar-ban Pina Colada ízű Jogobella koktélt! :D (A kivis-banánosat imádtam régebben...Ti is?:) 
Mai olvasmány: Joe Hill - NOS4A2
Mai zene: Brains - Leave my mark/All eyes on me







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...