2018. augusztus 8., szerda

Zsákmány Amerikából

Ha követtek a FB-on, akkor már tudhatjátok, hogy júliusban 5 napra ellátogattam Amerikába. Egészen pontosan El Pasoban, Texasban szálltunk meg, ami nem csak hogy egy határ menti település, hanem a mexikói-amerikai határátkelők közül a legforgalmasabb és leghírhedtebb. 

Nem New York, nem Los Angeles, de szerencsére náluk is van Target, Ulta, Sephora, CVS, Walgreens...szóval sminkes cuccok szempontjából nem rossz úticél. Talán nem is a legjobb, de erről később.:)

Mivel ez egy üzleti út volt, ráadásul feszített volt a munkatempó, nem sok időnk maradt várost nézni, kirándulni vagy vásárolni. Az 5 nap alatt összesen 3 órányi shoppingolást sikerült beszorítani az időnkbe (a többi utazással, munkával, alvással és evéssel telt), de azt a 3 órát megpróbáltam kimaxolni. Voltam az Ultában, a Targetben és egy outlet mallban is.

Outlet Mall: 





Az outletben főként a ruha-és cipőboltok voltak többségben, beauty related üzlet nem nagyon volt, talán csak a Michael Kors szaküzletben láttam sminkeket, illetve a Bath & BodyWorks kínálta a portékáit, ezen kívül semmi érdekes.

A Bath&BodyWorks, mint márka nem volt ismeretlen számomra, így betértem hozzájuk, de néhány perc nézelődés után úgy döntöttem, hogy nem veszek semmit, majd inkább az Ultában szórom el a pénzem. :) (Az üzlet egyébként hatalmas volt és minden nagyon gusztán terpeszkedett a polcokon és az asztalokon, szóval majdnem elcsábultam! :P)



A véletlen azonban úgy hozta, hogy az amerikai főnököm búcsúajándék gyanánt néhány Bath&BodyWorks termékkel lepett meg a hazaút előtt, így végül mégis szert tettem 3 testkrémre és egy lefekvés előtt használandó testápolóra - ami egyébként isteni! :O <3



Target: 

Ha őszinte akarok lenni, a Target számomra csalódás volt. Tati videói alapján azt hittem itt majd egy igazi sminkes paradicsom vár, de mivel El Paso egy kisváros, a sminkes részlegük igencsak szegényes volt - a Kaliforniában található Targetek kínálatához képest legalábbis mindenképpen.
Az izgalmasabb márkák, amikkel találkoztam az elf és a wet'n'wild volt, azok is csak a termékskálájuk egy részével voltak jelen, teszter is alig, így a Targetből nagyon gyorsan, szinte üres kézzel távoztam.

A kasszánál végül leakasztottam egy eos Coconut Milk ajakbalzsamot, de rá kellett jönnöm, hogy akár a hamisítványt használom, akár az eredetit, ezt az ajakbalzsamot nem tudom szeretni, szóval az egyetlen Targetből zsákmányol termék is csalódás a számomra.   


Ulta: 
Na, igen...az Ulta. Az egy szuper hely!
Bár nem minden márka volt jelen és azoknak közel sem minden terméke volt kapható, annak meg még kevesebb része volt készleten, engem már az is boldoggá tett, hogy mindenből volt kirakva teszter, így ha valami éppen nem is volt készleten, legalább megszagolhattam, beletapicskolhattam, megfoghattam mindent, ami valaha érdekelt.

Gondolj egy márkára, legyen az low-budget vagy high-end...az Ultában volt! Kivéve Lorac, MUG, Colourpop illetve Morphe. (Előbbit már az USÁ-ban is csak online lehet megvenni elvileg, MUG, Colourpop és Morphe pedig ott, El Pasoban éppen nem volt kapható, de alapvetően az Ulta forgalmazza ezeket a márkákat is, szóval más városokban még ezek is fellelhetőek általában az Ultákban.)
Minden más azonban - Urban Decay, Too Faced, ABH, Benefit, Dose of Colours, It cosmetics, tarte, Becca, NYX, BH cosmetics, Milani, MUR, NARS, TBS, Physicians Formula, Stila pl. - igen, úgyhogy mindent jól megvizsgáltam. :)

Tisztaság, sok-sok gyönyörűen kisminkelt eladó, szebbnél szebb állványok, sminkelő sarkok, teszterek...sőt még egy fodrászat is működött az üzletben! :O




Ami a zsákmányt illeti, tulajdonképpen eredetileg egy ABH palettával akartam távozni az üzletből, de sajnos egy darab sem volt raktáron azokból, amik nekem tetszettek, így azt gondoltam, egy tarte paletta is jó lesz, de sajnos abból sem volt készlet. Végül, mert hát még sem akartam üres kézzel távozni, egy Too Faced palettát hoztam haza.

/Ő a Chocolate Gold, amiben csodálatosan szép metálfényű szemhéjpúderek és szuper matt, alapszínek vannak. Őt lelkesen tesztelem, lassan össze is rakom a posztot róla./






És bár nem azzal a palettával tértem haza, amivel szerettem volna, kicsit sem voltam csalódott.
Egyrészt azért, mert - spoiler! - ez is egy remek kis paletta, másrészt mert mindenképpen hatalmas élmény volt, hogy egyáltalán beléphettem egy igazi, amerikai drogériába, ahol majdnem minden ikonikus márkával találkozhattam. Most, hogy élőben láthattam a termékek színeit, érezhettem a textúrájukat az ujjaim között, mindent alaposan megnézhettem és kipróbálhattam, most már tudom mi az, amibe érdemes befektetni és mi az, amibe nem, vagyis mit kell megrendelni a BeautyBay-ről és mit nem. :) /Ilyenek pl. az ABH és a tarte paletták. Azok a szemhéjpúderek annyira puhák és selymesek voltak, hogy az hihetetlen!!/

Természetesen mindenről lesz teszt a blogon, úgyhogy...stay tuned! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...