2011. augusztus 18., csütörtök

Díjat kaptam! :)

Azután, hogy tegnap nyertem Viktória (<-Katt!) essence-s nyereményjátékán, ma újabb meglepetésben volt részem. :) Ma ugyanis díjat kaptam, aminek most is nagyon-nagyon örülök, ezt egyszerűen nem lehet megunni. :D
A díjat Ayeshától  és a Bikira lányoktól (<-Katt!) kaptam, amit ezután is nagyon köszönök! 


A szabályok: 
1. Köszönd meg annak a személynek a díjat, akitől kaptad és linkeld be az oldalát (megtörtént:)
2. Tedd ki a díj logóját az oldaladra (megtörtént:)
3. Készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. Add tovább a díjat 10 bloggernek és ezt tudasd is velük

A 10 kedvenc sminktermékem: 
Sleek Glo paletta - Gold digga 
Missha Perfect Cover bb krém
NYX Mosaic pirosítók 
Maybelline Lasting drama zselés tus (A Müllerben most akciós!)
NYX Round rúzsok
Max Factor Xperience szempillaspirál
elf Mineral szemhéjpúderek 
L'Oreal Infallible korrektor 
NYX szemöldökpúder - Taupe/Ash
Avon intense szájfények 

10 bloggerina, akiknek továbbadom a díjat: 

(Páran már biztosan megkaptátok a díjat, de szeretem a blogotokat, úgyhogy tőlem is megkapjátok + kíváncsi vagyok a 10 kedvenc sminkterméketekre!:)

Most ennyi csajok, legyen nagyon szép napotok! Sziasztok!

5 megjegyzés:

  1. Tőlünk is megkaptad a díjat! Nagyon szeretjük a blogodat, úgyhogy nem tudtunk kihagyni.:) Fogadd sok szeretettel így utólag is.:)
    (Andi & Roni)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok. :)Módosítom is a posztot. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...