2011. augusztus 8., hétfő

Teszt: Sleek Glo paletta - Gold digga

A mai posztban jöjjön a véleményem a Sleek Glo Face and Body highlighter palettájáról, amit rövid időn belül nagyon megszerettem. :) Lássuk miért:

A palettát a MUP-ból rendeltem, 3 színben kapható (ITT megnézhetitek a többi színt), én a legsötétebbet, a Gold digga nevű palettát mondhatom a magaménak. A kis szépség egyébként sértetlenül, mindenféle hiba nélkül érkezett, "több kilométer" hosszúságú bubis borítékba tekerve. :)


A méretét tekintve ez a paletta kisebb, mint az i-divine paletták (11x5,5 cm), illetve nem annyira matt a felülete, mint a szemhéjpúderpalettáknak, de azért itt is elválik a Sleek felirat a palettától, már ami a csillogást illeti.

A paletta elég masszív, ennek ellenére elég könnyű és elég könnyen záródik illetve nyílik. Nem gondolnám, hogy magától kinyílik a táskában vagy ilyesmi, viszont összehasonlítva az i-divine palettákkal, jelentős a különbség.

Ha kinyitod találsz benne:
- egy nagy tükröt, ami a paletta fedelének egészét befedi,
- egy puha, de sajnos (ahogy az általában lenni szokott) használhatatlan ecsetet,
- és magát a bronzosítót.




Az egész 5 színből áll, az enyém 1 arany és 4 barna (világos, 2 középbarna, nagyon sötét barna) árnyalatot tartalmaz. Bár elsőre sötétnek gondoltam, de igazából jól mutat világosabb bőrön is, egyszerűen csak vigyázni kell, hogy mennyit viszünk fel belőle. Sötétebb bőrűeknek természetesen szintén tökéletes.



A színeket külön-külön elég nehéz használni, szerintem nincs olyan ecset, ami elég keskeny lenne hozzájuk. Az összehatás a sok barna ellenére, nem teljesen barna, inkább bronzosnak mondanám (bár ez függ a bőrszínedtől és a felvitel technikájától is), de a lényeg, hogy nem tűnik "koszosnak" az arc tőle, és nem is narancssárgás, egyszerűen szép. :)



A textúrája ujjbeggyel végigsimítva kissé száraznak tűnik, de ecsettel használva ez persze egyáltalán nem érezhető, ráadásul szinte egyáltalán nem porzik, úgyhogy nincs rá panasz!

A színek szépen pigmentáltak (ismétlem: vigyázni kell vele!), a finish a kezemen csillogónak, már-már metálosnak tűnik, de arcon ez már nem annyira észrevehető, legalábbis kontúrként, az arccsont alatt használva biztosan nem. Az egész arcra azért nem ajánlanám (vagy pl. az orr kontúrozására), mert azért ahhoz elég csillogó, de egyébként nagyon szép fénye van, pontosan annyi, amennyi kell, lévén, hogy kiemelőként is használható.   



És amitől még nem esett szó: a tartósság. Nos, ezen a területen sem vallott szégyent, az egész napot kibírta, nem volt gond. A mennyisége 9 g, akció nélkül 2500 Ft, akciósan általában olyan 2100 Ft-ért már be lehet szerezni.

Hogy mennyire megszerettem, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a héten megrendeltem egy másik színben is, hamarosan megérkezik a Peach Shimmer nevű is. :)
5/5

Gondolkoztok egy ilyen paletta megvásárlásán?

3 megjegyzés:

  1. Nekem is van más márkából és nyáron ezt használom pirosító helyett.

    VálaszTörlés
  2. Hű nagyon szép.:) Én is szeretem a színátmenetes pirosítókat. Tök jól lehet kombinálni kedvünkre. A bronzosítóm most egyszínű (Manhattan Luxopolis), de jövőre biztos beszerzek egy ilyet.
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Igen, nekem ugyan ez van meg és imádom! Totál olyan, mint a Bobbi Brown színátmentes termékei (minőségben is!) csak jóval olcsóbb. Csak ajánlani tudom én is mindenkinek.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...