2012. június 20., szerda

MUP zsákmány - Red Cherry, Duo

Már nyilván mindenkihez eljutott a hír, hogy a Makeup Plazába megérkeztek a műszempillák (többek közt az Ardell és a Red Cherry pillái) és kapható már a többféle műszempilla ragasztó is. A legjobb műszempilla ragasztónak tartott DUO pl. 5 féle változatban is van a webshopban, nem is beszélve a 63 különböző típusú műszempilláról.

Mikor megkaptam az e-mailt, hogy kaphatóak, azonnal neki kezdtem a böngészésnek, hogy melyikek legyenek az elsők. Hát komolyan mondom, kihívás ennyi pilla közül kiválasztani csak úgy néhányat! Minden második pilla tetszett, de nem akartam túlzásba vinni a költekezést - bár csak 790 Ft-ba kerül egy pár, ami eszméletlenül olcsó! Ennyiért itthon leginkább csak gagyi, műanyag, kínai piacos pillákat lehet kapni!-, így végül első körben csak ők kerültek a kosaramba:

Jobb minőségért, nagyobb felbontásért katt a képekre!

 Mind 100% emberi hajból készült és mind mesésen néz ki.:)


Ez nagyon vad, olyan transzvesztitás, szigorúan csak buliba vagy jelmezhez mellé szánt darab szerintem.  

Kis aranyos, visszafogott, mindennapi pillapár. 

Ő így a dobozban nagyon tetszik, szerintem csodás pillákat varázsolhat. :)

Az egyik kedvenc, így első ránézésre. Ő lesz az elsők egyike, akit fel is teszek. 

Az alsó pillákhoz valóak, majd az egyik porcelán babás sminknél kapnak szerepet. 

Strasszos pilla, csak és kizárólag party-ba! 

Nagyon-nagyon-nagyon szolid pillák! El tudom képzelni, hogy laikus megfigyelők észre se vennék.  

Mivel meg akartam várni velük a blog újraindítását, ezért még egyiket sem használtam, de mostantól, ha alkalom lesz rá, mindig felteszem majd valamelyiket és lefotózom az eredményt, hogy lássátok őket bevetésen. :)

A pillákat tehát még nem, de a DUO műszempilla ragasztóját már többször kipróbáltam. Ti is hallottátok már, hogy ez a legkedveltebb pilla ragasztó a világon a sminkesek és a hobby sminkesek körében is?
Hát nem csodálom! Ez a ragasztó úgy ahogy van, tökéletes. Egy régen vett dm-es pillával kipróbáltam, és imádtam. Remek állaga van, gyorsan szárad és hibátlanul ragad. Vízálló, a sírást is kibírta, de az eltávolítása ennek ellenére egyszerű. (Sminklemosóval simán lejött.) Gyerekjáték volt az egész.


Én a fekete színű változatot rendeltem, nagyon szeretem. :)   

A ragasztókat mindenkinek ajánlom, sokkal könnyebb ezekkel megtanulni a műszempilla felrakást, mint egy rossz minőségű ragasztóval, ráadásul az ára sem olyan vészes! (7g egyébként az enyém.)
A pillákról egyelőre nem nyilatkozom, de folyamatosan lesznek posztok, ha eljön az idejük. :) 

Link a pillákról: 
http://www.makeuplaza.com/hu/products/476/muszempillak

Link a ragasztókról:
http://www.makeuplaza.com/hu/products/798/ragasztok
 
Most ennyi csajok, szép napot, Sziasztok!

4 megjegyzés:

  1. Én is Red Cherry műszempillákat használok és tényleg nagyon puhák, szinte érezhetetlenek. Próbáltam már 650,- Ft-os szintetikust, amit az Ázsia centerben vettem, de ég és föld! Ez a RD hajlik, puha, míg a másik nem hajlott, szúrt stb. Ennyi pénzért pedig (mivel többször is fel tudom használni) ajándék. A kedvenceim:
    68, 99, 103, 503, 601 és természetesen a 747 (ebből az S és az XS). Ragasztó pedig csakis DUO.

    VálaszTörlés
  2. Én most nagyon megjártam a műszempillákkal és a ragasztókkal. :( Vettem tincseset, meg szálasat is. És hozzá Ardell fekete ragasztót. Most vagy én vagyok béna, vagy ez nem ragad!!!?? :) Vártam, nem egyből ragasztottam, és semmi. :( Most ott tartok, hogy elkönyvelem a 2000 pénzkidobást rá, és rendelek egy Duó-t inkább. Nem tudod melyike vízálló? illetve ugyanúgy jó tincsesre, sorosra és szálasra is? És rendeltem most RC soros szempillát is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet még sosem hallottam...A MUP-ból rendelted az Ardell ragasztót?

      Törlés
  3. Sajnos nem, egyik ismerősöm hozta Lengyelországból, és én átvettem tőle. De angol szöveg van rajta, és még a csomagolása is ugyanolyan. Pech.
    Viszont már megrendeltem a Duo-mat, alig várom, hogy megérkezzem... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...