2013. szeptember 17., kedd

Autumn TAG

A napokban jöttem rá, hogy én szeretem az őszt. Nincs az az izzasztóan nagy meleg, mint nyáron, de nincs olyan farkasordító hideg sem, mint télen. Mivel ilyenkor igazán gyönyörű a táj és még nincs nagyon hideg, ha éppen nem esik az eső, nyugodtan el lehet menni kirándulni, túrázni, biciklizni, várost nézni...stb.
Ennek örömére ma én is kitöltöm az Autumn tag-et, ajánlom Nektek is ugyanezt. :)
 
1. Kedvenc dolog az őszben?
A táj. Szerintem ilyenkor a legszebbek a fák levelei. Akárhová nézel, minden sárga, vörös, narancs vagy barna...szemet gyönyörködtető látvány... 


2. Kedvenc ital?
A zacskós teák, azok közül is a vadcseresznyéset iszom legszívesebben ősszel. A filteres teákhoz képest jóval karakteresebb, testesebb, finomabb :P ízük van ezeknek a leveles teáknak és ha van teatojásod, semmivel sem macerásabb elkészíteni őket, mint a filteres teákat.



3. Kedvenc illat / gyertya?
A fahéj, a bergamot, a narancs...ezek jöhetnek minden mennyiségben.  

4. Legjobb rúzs?
Ősszel a barnás és a bordós rúzsok mennek nálam, semmi rózsaszín, semmi barack, csak a natúr és a sötétvörös színek jöhetnek szóba. :) 
5. Hidratálás?
Csak úgy, mint máskor. Egy héten 2x-3x kényeztetem magam valami fincsi illatú testápolóval vagy testvajjal. 

6. Milyen színeket használsz a szemedhez?
A kedvencem ilyenkor a burgundi és a bordó (a kék szem világít mellette), illetve a barna (meleg tónusú, hideg tónusó vagy aranyosan fénylő, mindegy) és néha egy kis zöld is jöhet.  

7. Kedvenc banda, énekes, dal, amit ilyenkor imádsz?
Nincs olyan zenekar vagy énekes akit csak ősszel imádok, és azt sem vettem észre, hogy ilyenkor mást hallgatnék, mint a többi évszakban....nem is értem ezt a kérdést...:S

8. Kedvenc őszi viselet
Farmerkabát vagy bőrkabát, egy szép hangsúlyos övvel.  

9. Ősszel mivel kényezteted magad?
Szeretem hallgatni az eső kopogását az ablakpárkányon. Ilyenkor bevackolom magam egy takaró alá, esetleg szürcsölgetek valami finom teát és hallgatom az esőt...ettől mindig megnyugszom és ellazulok. 

10. Hol szeretsz ilyenkor lenni?
Szeptember környékén rendszerint elmegyünk a családdal libegőzni és rétest enni a János-hegyre. Ott mesés a kilátás ilyenkor (is). 

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...