2013. október 14., hétfő

Szeretem a drogériás sminkeket - TAG

Ezt a TAG-et Andusnál találtam, tetszik, úgyhogy kitöltöm. :)

1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
Egy márkát sem tudnék kiemelni, mert szinte minden márka forgalmaz legalább egy-két olyan terméket, amit nagyon-nagyon szeretek és egy-két olyat is, ami csalódást okozott. Inkább azt mondanám, hogy a L'Oreal, a Maybelline, a Max Factor, a Catrice és a Bourjois pultjai előtt szoktam eltölteni a legtöbb időt, az Astor, a Rimmel, a Manhattan állványai viszont eléggé hidegen hagynak. 

2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked?
Arc: Bourjois healthy balance mattító púder - 52. Ez az egyetlen drogériás mattító púder, ami passzol a bőrszínemhez és szépen mattít. 
Orca: Max Factor Flawless Perfection pirosítók! Már vagy 6 szín megvan. :) Imádom mindet, mert a színek eszméletlen szépek, tartósak, pigmentáltak és nagyon könnyű őket szépen felvinni kapkodós reggeleken.
Száj: Most a Catrice Pure Shine Colour ajakbalzsamokért és az Astor Soft Sensation Lipcolor ajakvajakért vagyok oda. :)



3. Melyik termék tetszett a legkevésbé?
Az alacsonyabb árfekvésű sminktermékek közül az essence superfine tusfilce volt az egyik legnagyobb csalódás számomra, de nem voltam megelégedve az Maybelline Affinitone púderével sem, illetve a Manhattan szemhéjpúderei is rendre csalódást okoznak. A magasabb árkategóriájú sminkek közül az Artdeco szemhéjpúderei azok, amikben csalódtam.


4.Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?
A Glamour napokon felhasználható 50%-os kuponokkal megvásárolható termékek nagyon megérik ilyenkor, főleg azok, amiket teljes áron nem szívesen vennék meg, de féláron simán beleférnek a keretbe. Pl. L'Oreal spirált teljes áron még sosem vettem, csak kuponnal. :P

5. Melyik az a sminkterméked, amin átnéznek az emberek, mert szerintük rossz?
Nem hiszem, hogy van olyan sminktermékem, amit én nagyon szeretek, de a többség nem értékeli, főleg mert igyekszem olyan dolgokat venni, amivel általában meg vannak elégedve az emberek.

6. Melyik az a termék, ami túl van árazva szerinted?
A Krémmániás vélemények alapján, az Aussie samponok és balzsamok egyértelműen ebbe a kategóriába tartoznak. (3x-4x annyiba kerülnek, mint egy átlagos sampon, a vélemények alapján azonban nem annyira jók, hogy megérje ezt az árat kifizetni értük, úgyhogy bár szemeztem velük egy ideig, mára végleg letettem róluk.)

A sminkek terén, szerintem a legtöbb, high-end márka túl van árazva. Pl. a Chanel, a Dior, Esteé Lauder és társai. Nem mondom, hogy ezek a termékek nem jók, biztosan jó minőségűek, de abban is biztos vagyok, hogy lehet, ugyanolyan jó, középkategóriás dupe-ot találni a piacon, kb. féláron. Szerintem nem tudnak annyival többet, hogy megérje őket megvenni, itt is inkább csak a márkát kell megfizetni. 

7. Mutasd meg azokat a termékeket, amikkel becsaptak, palira vettek!
Nem nagyon emlékszem ilyesmire. Egyszer kifogtam egy beszáradt spirált, de azt kicserélték, úgyhogy nem éreztem magam becsapva. Ha nagyon kellene mondanom valamit, akkor viszont ide sorolhatnám az összes márka összes spirálját, ami 4x-es, 5x-ös meg mit tudom én hányszoros dúsítást ígér.
Nem mondom, egy-két spiráltól tényleg dúsabbnak hatnak a szempillák, de a 8x több pilla enyhén szólva is túlzás!

8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák?
A parfümöket, főleg a drága, híres divattervezők vagy sztárok által "kreált" illatokat nyomják nagyon a médiában, de szerintem túl sok reklám szól a ránctalanító és hidratáló krémekről is....Q10, hyaluronsav, meg a lipopeptidek, meg a krém, ami felér a lézerkezeléssel.....uncsi már ez egy kicsit.

4 megjegyzés:

  1. egyetértek veled a high-end termékek túlárazásával kapcsolatban:)

    VálaszTörlés
  2. Hol lehet kapni ilyen Catrice rúzsceruzát!? Mert én sajnos eddig sehol nem találkoztam vele! :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...