2014. március 21., péntek

Tényleg olyan jó?? - 3W Clinic (DODO) púder

Ma egy új típusú posztsorozatot indítok a blogon. A "Tényleg olyan jó??" című posztok lényege az lesz, hogy az ún. "agyon sztárolt" termékeket veszem górcső alá és mondom el, hogy én személy szerint mit gondolok, megérik-e a hype-ot vagy nem.

Ezekben a posztokban mindig olyan sminktermékekről lesz szó, amelyeket mindenki imád, amiktől hangos a bloggerek és vloggerek világa, amik kiemelt figyelmet kapnak és ikonikus termékekké váltak, mint a Naked paletták, az EOS ajakbalzsamok vagy pl. a híres DODO púder.  
Ma az utóbbiról lesz szó.

A koreaiak csodapúderével szemben komoly elvárásaim voltak, mivel negatív véleményt jó formán nem is lehetett róla olvasni. Mindenki imádja, de vajon tényleg olyan jó?? 


Nos, a csomagolás - enyhén szólva - nem szép: nagy, piros, műanyag tégely, sárga címke. (Jól mutatnának együtt a Carmex-szel!:P) Ronda, de rengeteg púdert rejt (30 grammot pontosan), a tégely jól záródik és a szűrőn található lyukacskák ideális méretűek, amik kellő mennyiségű (nem is túl sok, nem is túl kevés) anyagot juttatnak a tégely felső részébe, ha az ember egyet fordít rajta.

A hátulján csupa csupa koreai felirat, ami nem túl informatív számunkra sajnos...


A tégely oldalról....jó duci!



Meglepő módon a púderpamacs is jó minőségű! Puha, kellően párnás, könnyű vele dolgozni, szerethető kis puffni.   


A 3W Clinic púdert extra finomra őrölték, így aztán ahogy a legtöbb porpúder, ez is hajlamos használat közben mindenfelé szállni, de mindez kezelhető, szerencsére nem jelent túl nagy veszteséget egy-egy porfelhő elszállingózása.

Zavaró illatról nem tudok beszámolni, sosem éreztem semmilyen illatot használat közben, de ha jó közelről beleszagolok a tégelybe, némi púderes-virágos illatot azért érzek.   

Ahogy sokan, én is a 23-as számú árnyalatot választottam, de 100%-ig igaz, hogy ennek abszolút nincs jelentősége, ugyanis sem színe, sem fedése nincs ennek a púdernek, abszolút láthatatlan a bőrön!


Fedése, színkorrigáló hatása tehát nincs, de ettől függetlenül imádnivaló ez a púder! Miért?
Azért, mert szinte brutális, hogy milyen szépen belesimul a bőrbe! Gyönyörűen lefixálja a sminket és lemattítja az arcot, de mindezt úgy, hogy közben nem lesz púderes hatású vagy természetellenesen matt a bőr! Rendkívül természetes, olyan, mintha ott sem lenne, mégis szinte teljesen eltünteti a pórusaimat és az olajos csillogást. Tapintásra és látványra is bababőrt csinál!

Sajnos a hatása nem tart örökké, a T-zónám néhány óra után átfényesedik persze és akkor oda a tökéletes bőr illúziója, de egészen sokáig gátolja a csillogást, úgyhogy ebből a szempontból is nagyon meg vagyok elégedve vele.   

Összességében: Igen! A 3W Clinic púder tényleg nagyon jó, megérdelmi a sok-sok dicséretet és a hype-ot. A minősége kifogástalan, ráadásul nem kerül többe 2000 Ft-nál, ha az ebay-en veszed meg.
Nagy-nagy kedvenc lett! :)

9 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem, de mindig átrakom egy másik tégelybe. Az eredetivel nem tudok megbarátkozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is átraktam egy keveset ,de csak ,hogy tudjam vinni magammal :D én már megbarátkoztam a piros-sárga csomagolással...

      Törlés
  2. Én is imádom ,nem rég sajnos elfogyott ,de mindenképp újraveszem ,mert ennél jobb púdert (ekkora mennyiséget pláne) nem találok ebben az árkategóriában :)

    VálaszTörlés
  3. Nem valami csalogató ez a külső :D viszont ígéretesnek tűnik, szívesen kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  4. Már több helyen is olvastam róla és szimpatikus termék. :) Lehet adok majd neki egy esélyt, habár komoly érzelmi szálak fűznek az NYC Smooth Skin porpúderhez. :D

    VálaszTörlés
  5. Engem sajnos nagyon sápasztott, végül el is adtam :( Ezt leszámítva meg voltam vele elégedve, 4-5 órán át maradt matt a T-zónám vele.

    VálaszTörlés
  6. Annyira örülök, hogy megszületett ez a posztsorozat!!!!!Sokat fog segíteni! :)

    VálaszTörlés
  7. Ne haragudjatok, hogy ide írok egy ilyet, remélem Katie nem fog letiltani, vagy ilyesmi, DE én vettem egy ilyen púdert, de sajnos nem jó színben (#21), egyáltalán nem bontottam ki, a fóliát sem. Érdekel esetleg valakit?

    VálaszTörlés
  8. Hm, ez ól hangzik, a bababőrös hatást nagyon szeretem púdereknél, de ritkán találni ilyet :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...