2014. november 18., kedd

Csalódás! - TBS kékáfonyás ajakbalzsam

Egyik reggel úgy ébredtem fel, hogy kell nekem valami kékáfonyás a TBS-től.
Akkoriban már nem számított újdonságnak a kékáfonyás sorozat, ezért már nem sok kékáfonyás termék volt elérhető a webshopban, az ajakápoló viszont még igen, ami jó döntésnek tűnt, hiszen egy jó ajakápolóra viszont mindig szükség van. ;)

Sajnos azonban egyáltalán nem sikerült megszeretnem a TBS kékáfonyás ajakbalzsamját...Nézzük miért! 


A csomagolás...nagyon-nagyon guszta. Az a kis áfonyaszem a tégely tetején nagyon cuki, ha nem tudnám, hogy milyen a krém illata, íze, állaga, tuti, hogy összefutna a nyál a számban, mert borzasztóan csábító ez a kis tégely.  


A gond az, hogy a csomagolás az egyetlen, amibe nem tudok belekötni (azon túl, hogy tégelyes a kiszerelés, de hát ezt már akkor is tudtam, amikor megrendeltem, úgyhogy emiatt nem panaszkodhatok!), ha erről az ajakbalzsamról van szó.

Az illata számomra hatalmas csalódás volt, Nekem ez az illat túúúl mű. Sem joghurtra, sem áfonyás cukorkára nem emlékeztet. Áfonyának áfonya, de szerintem túlságosan édes, ráadásul van egy elég erős mellékillata, ami engem nagyon zavar.

A másik gond a színe. Önmagában a krém fehér színű, kis mennyiségben azonban - az ajkakon - többé-kevésbé színtelenné válik. Többé-kevésbé. Ha sikerül kicsit többet felvinnem belőle, az én amúgy is gyengén pigmentált ajkaim nagyon kifehérednek tőle, ami nem túl szép látvány. (Erősen pigmentált ajkakon talán ez nem lenne gond, nekem azonban ez határozottan hátrány.)   

Az íze sem jó, ha esetleg megnyalom a szám, vagy túl sokat viszek fel belőle, sokáig érzek a torkomban valamiféle savanykás, kesernyés, krémes, kissé vegyszeres ízt. Már csak emiatt is utalom felkenni!


Az állaga sem az igazi. Könnyen kenhető, amíg az ajkakon van, addig azok puha érzetűek, nem ragad, nem tapad, de furcsa. Inkább zsírosnak érzem, mint krémesnek, nem érzem, hogy dolgozna...

És ami a legrosszabb: esetemben tényleg nem dolgozik! Hiába kentem napokig vele a számat, mindig csak ideig-óráig jött rendbe, fél nap múlva újra úgy éreztem, hogy nagyon rossz állapotban van a szám és azonnal be kell kenni, mert fáj...a Carmex-hez képest a hidratáló hatása kb. nulla, és még drága is! (Több mint, 1500 Ft-ot fizettem érte.)

Összességében: Szinte minden szempontból csalódás volt számomra ez az ajakbalzsam. A csomagoláson kívül semmi nem tetszik benne, úgyhogy maradok a minden szempontból kiváló, árban is elfogadható, de borzalmas csomagolású Carmex-nél.
Értékelés: 1/5   

5 megjegyzés:

  1. Én is csalódtam a TBS ajakkencéiben. Nekem a málnás Born Lippy volt, felkentem estére, és másnap reggel szarrá szárította a szám. Nagyon ritkán dobok ki terméket, még ha nem is szeretem, akkor is elhasználom, de ez a kukában landolt. Botrányos volt a minősége drága pénzekért...

    VálaszTörlés
  2. Én a mézessel próbálkoztam, mert annyian dícsérték... nem vált be, nem hidratál eléggé. Viszont az áfonyás Labellonak nagyon fincsi illata van (fagyis-rágós), a hidratáló hatása még elmegy, télre viszont kevés lesz.

    VálaszTörlés
  3. Nekem eleve ez a kékáfonyás illatcsalád nem jött be, még csak magára a gyümölcsre sem emlékeztet.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a mézes van meg, ajándékba kaptam, és sajnos nemhogy nem hidratál, hanem konkrétan szárítja az ajkaimat :-(

    VálaszTörlés
  5. nekem a csokis van, én imádom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...