2015. március 15., vasárnap

Szempillanövesztő projekt - eredmények 1 hónap után

Ma 1 hónapja, hogy minden este használom a Long 4 Lashes szempillanövesztő szérumot. Itt az ideje a tesztnek és persze az eredmények szemléltetésének. Kezdjük a képekkel! :)

A bal oldali képeken a február 15-i állapot, jobb oldalon pedig a március 15-i állapot látható:








A képek készítésekor - februárban és márciusban is - ugyanazt a spirált használtam, de ennek ellenére (vagy éppen ezért) a spirálos képek egy kicsit csalókák lehetnek, mivel a festék állaga akkoriban hígabb volt, mostanra viszont szárazabb lett, ezért jelenleg valamivel jobban dúsít.
Ettől függetlenül a szérum pozitív hatása egyértelmű, hiszen a spirál nélküli képeken is szembetűnő a változás.


Amit fontos tudni erről a szérumról illetve az alkalmazásáról a leírás szerint:
- A maximális hatás elérése érdekében 6 hónapig, minden este használni kell a szérumot - elvileg ennyi időre elegendő is ez a 3 ml-es kiszerelés -, de a továbbiakban is használni kell heti 3-4 alkalommal, ha szeretnénk szinten tartani az elért állapotot! (A szérumos kúra után tehát visszatér a kúra előtti állapot, ha nem folytatjuk a szérum használatát.)
- A szempillaszérumot a szempillák tövéhez kell felvinni, egy könnyed mozdulattal, úgy, mintha tusvonalat húznánk a folyékony tussal.
 - A szérumot mindig a sminkeletlen, tiszta, száraz bőrre kell felvinni.
- Az alsó pillákon nem szabad használni, bár a leírásból nem  derül ki, hogy miért.
- A szérumot kontaktlencsét viselők (a felvitel előtt ki kell venni a lencséket!) és kemoterápiában részt vettek is használhatják, ha már a kezelés véget ért! (A kemoterápiás kezelés egyik mellékhatása lehet a szempillák kihullása.)
- Terhesség és szoptatás alatt a szérum használata nem javasolt!


Az én megfigyeléseim:
 - Apróság, sőt tulajdonképpen teljesen irreleváns, de a doboznak, amiben a szérum érkezik isteni a tapintása! Papír, de közben olyan bársonyos is egyben...tök jó simizni! :D


- A szérum maga elég híg, színtelen, szagtalan.
- Az applikátor olyan, mint azoknál a régi, folyékony tusoknál. Nem merev, nem ilyen szivacsos, mint a manapság divatos tusok applikátorai, hanem szálakból áll.  


- Az első néhány alkalommal rövid időre enyhén elszíneződött az a terület, ahová felvittem a szérumot (egy halvány lilás-pirosas csík jelent meg a szempilláim tövében közvetlenül a felvitel után néhány percig), de ez kb. 2 hét után teljesen megszűnt. 
- Nagyon hamar beszívódik, nem hagy ragacsos, krémes vagy zsíros érzetet. Néhány perc után olyan, mint ha semmit nem kentem volna fel. Nem lehet látni, nem lehet érezni.  
- Egyszerű, kellemes a használata.
- Az első két hétben nem tapasztaltam különösebb változást, de a 3. hét táján már láttam, hogy a pilláimnak valahogy szebb az íve, a pillák egyformán hosszúak (korábban nem voltak azok) és valahogy rendezettebb a pillasor, a képek alapján pedig az is elmondható, hogy bizony dúsabb is lett! :)

Azt kell hogy mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok és kíváncsian várom, hogy a továbbiakban mi lesz még! :D


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Én egy másik márka szempilla kondicionáló szérumot használok,attól eszméletlenül gyönyörű szempilláim lettek mostanra, igaz én majdnem 2,5 hónapja használom, de a pozitív változás még tart. :)
    Erről a márkáról még nem halottam, de figyelemmel követem a továbbiakban. :)

    VálaszTörlés
  2. Lathato a valtozas! Kivancsian varom a tovabbi pozitiv hatast :)
    En is szivesen kiprobalnam, h az en pillaimmal mit tudna tenni....

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...