2016. május 25., szerda

Teszt: Holika Holika 4 darabos szappanszett

Csomagolás: Koreai termék lévén a csomagolás nem mindennapi. :) A 4 tojás stílszerűen, hagyományos tojástartóban érkezik. Úgy nyílik, olyan az anyaga, minden stimmel, kivéve, hogy ez a tojástartó fehérre van festve (nem szürkés) és kapott egy aranyos címkét.





A vizes szappanokkal nem akartam összekoszolni, ráadásul féltem, hogy a víz eláztatja és tönkre teszi, ezért csak a megszáradt szappanokat pakolom vissza bele.
Lássuk be, nem túl praktikus ez a csomagolás...cuki meg minden, de ha műanyag lenne és bírná a vizet, még a fürdőszobában is tárolhatnám, vizes kézzel is nyitogathatnám, így viszont a szobában kell tárolnom és óvni mindentől, hogy szép maradjon...

4 féle szappan van a szettben, egy fehér, egy zöld teás, egy vörös agyagos és egy szenes. Mind a négy használható arclemosóként és maszkként is.
A fehér csökkenti a pórusok méretét, eltünteti a felesleges olajat a bőrről és hidratálja azt. Mindenféle bőrtípusra ajánlott.
A zöld teás szappan hidratálja és megújítja a bőrt, száraz és kombinált bőrre ajánlott.
A vörös agyagos mélyen tisztítja a pórusokat, kombinált bőrre ideális.
A szenes verzió segít a faggyútermelés szabályozásában, zsíros bőrre ajánlott.





Egy-egy tojás 50 grammos.

Illat: Mindegyik szappannak másmilyen az illata. A fehéré a legkellemesebb, legpúderesebb, legkevésbé szappanos. A zöldnek van egy kis "zöld" illata, kicsit gyógynövényes, de meglepő módon egészen fincsi. :)
A feketének és a vörösnek elég hasonló az illata. A zöldhöz és a fehérhez képest ezek számomra kellemetlenebbek, de nem büdösek vagy ilyesmi, csak egy picit vegyszeresebbek, szappanosabbak.

Állag, használat: Én főként arclemosóként használom ezeket a tojásokat. Ilyenkor bevizezem a kezem, megforgatom benne párszor a tojást és a látszólag nem túl habos kezemmel elkezdem masszírozni az arcom.
A bőrön jól habzik, egyenletes, viszonylag masszív, kellően krémes réteget képez az arcon.
Néhány perc masszírozás után azonnal lemoshatjuk meleg vízzel, vagy azt is megtehetjük, hogy hagyjuk hatni 10 percig és csak utána öblítjük le.
(Mindkét módszer hatásos, de a maszkként való alkalmazás talán egy picit hatékonyabb, elvégre több ideje van dolgozni a hatóanyagoknak.)

 A szenes tojás az első használat előtt...

 ...és jó pár használat után. 


Hatás: Azt kell hogy mondjam, én olyan óriási nagy különbséget nem fedeztem fel a különböző tojások között. Mindegyik után tisztának, frissnek, olajmentesnek láttam, illetve simának, puhának éreztem a bőröm. Azt nem hiszem, hogy a pórusaim mérete csökkent volna, de az biztos, hogy a mitesszereim száma csökkent, tisztábbak lettek a pórusaim.

Ami a hidratálást illeti: ezek a tojások nyilván nem helyettesíthetik a hidratálókrémeket, de legalább nem szárítják a bőrt (túlságosan). Biztos, ami biztos, azért krémezzetek utána!

Beszerezhetőség, ár: A 4 tojást tartalmazó szett az ebay-en postaköltséggel együtt 4200 Ft, a 2 darabos pedig kb. 2000 Ft.
Az egyetlen magyarországi lelőhely az iparfüméria, ahol a 2 darabos változat 2750-2950 Ft-ba kerül, attól függően, hogy melyik színt választod.

Összességében: Nem bántam meg, hogy megvettem ezt a kis szettet! A csomagolásért nem vagyok oda és persze lehetne kicsit olcsóbb is, de ezt leszámítva minden tulajdonságával elégedett vagyok. Nem zavaró az illatuk, könnyű és kellemes dolgozni velük, nem szárítják a bőrt és tényleg sokat segítenek a mitesszerek eltüntetésében. 4/5

1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy a külső a praktikum rovására ment, de őszintén szólva, ha nekem támadt volna az az ötletem, hogy tojástartóba tojásszappanokat pakoljak, minden nyilvánvaló hibája ellenére én sem bírtam volna ki, hogy ne rukkoljak vele elő. :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...