2017. május 12., péntek

Batiste száraz samponok

Amíg ki nem próbáltam a Batiste termékeit, nem igazán értettem, hogy miért szeretik olyan sokan a száraz samponokat.
Korábban a Dove száraz samponjához volt csak szerencsém, de kicsit sem voltam vele megelégedve, az első rossz tapasztalat pedig eléggé eltántorított a további kísérletezésről.

Néhány héttel ezelőtt azonban elhatároztam, hogy leszoktatom magam a mindennapos hajmosásról valahogy, a megoldást pedig egy jó szárazsamponban láttam, így összeszedtem magam és megrendeltem a Batiste cseresznyés szárazsamponját. Hát...azonnal értelmet nyert a Batise körül kialakult hype, úgyhogy a Glamour napok alkalmával gyorsan beszereztem egyet trópusi illatban is. :)


Azért szeretem annyira a Batiste szárazsamponjait, mert pillanatok alatt eltűntetik a zsíros fényt illetve a zsíros érzetet a hajamból, mindenféle mellékhatás nélkül. Nem hagynak maguk után ragacsos, tapadós érzetet, nem lapul le tőlük a hajam, nem nehezül el, nem válik fénytelenné, sprőddé, lehet vasalni, formázni, göndöríteni, fésülni, nem válik mozdulatlan, kemény búrává.

Persze a szárazsamponnal kezelt haj nem teljesen olyan tapintású és látványú, mint a frissen mosott haj (nyilván akkor a legszebb, legfényesebb, legpuhább, legkönnyeddebb a haj, amikor frissen van mosva), de mindenképpen vállalható. Sőt! A végeremény abszolút kielégítő: kicsit sem zsíros, formázható, élvezhető. :)

A spray egyenletesen adagolja a port, ami amúgy fehér, de szerencsére nagyon hamar "eltűnik", így ha kicsit többet vittem fel belőle, mint kellett volna, akkor sem maradt soha fehér a hajtövem.
Könnyen bele lehet dolgozni a hajba, ráadásul borzasztóan cuki a csomagolásuk és isteni az illatuk, ami nyilván nem a legfontosabb szempont, de még sem elhanyagolható jellemző. :)




Rengeteg időt és energiát nyertem azzal, hogy minden másnap "csak" szárazsampont használok, ráadásul mivel a hajam látszatra is szép és a tapintása is jó, nem érzem úgy, hogy "alább adtam volna". A környezetemnek nem tűnt fel, hogy ritkábban mosok hajat, ami azt jelenti, hogy nem kell aggódnom, hogy a frissen mosott hajamhoz képest rosszabb lenne a helyzet a szárazsamponos napokon, így az önbizalmam sem csökkent.
Én teljesen és tökéletelesen meg vagyok velük elégedve, megérik az árukat, még akkor is, ha egy flakon nekem csak egy hónapig elég.

A Müllerben, a dm-ben és a Rossmannban is kaphatóak Batiste szárazsamponok, de kisebb választékban és drágábban, mint a notinonál, úgyhogy én az utóbbit ajánlom. A notinon az 50 ml-es kiszerelés 990 Ft (de ezt nem érdemes megrendelni), a 200 ml-es pedig 1090 Ft és 1450 Ft között van, a választott illattól függően. Az általam választott verziók (cherry és tropical) pl. 1090 Ft-ba kerülnek.

Összességében: Ha nagy rohanásban vagy, vagy amikor egyszerűen nincs időd, kedved, lehetőséged hajat mosni, esetleg szeretnéd növelni a hajmosások közt eltelt időt, életmentő lehet egy megbízható szárazsampon és a Batiste pont ilyen. Szívből ajánlom Nektek, nem fogtok benne csalódni. :D


Most ennyi csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

1 megjegyzés:

  1. Nem próbáltam még Batiste-ot, nekem a Balea szőke hajra való vált be nagyon. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...