2017. október 15., vasárnap

Októberi zsákmány (Alle, Glamour napok)

A Glamour napok okán a dm-be és a Müllerbe mentem be. A dm-ből egy hajfesték, egy spirál és egy hajpakolás jött velem haza.



Egy ideje megint drogériás hajfestékeket használok, de még nem találtam meg az igazit. Most egy L'Oréal Excellence darabot vettem, a Pure Blonde sorozat 01-es árnyalatát...remélem szép világos lesz tőle a hajam. :)


Korábban nem volt szerencsém a Max Factor Clump Defy spiráljához - pedig tudom, hogy mindenki imádja -, de most lecsaptam rá, mert ilyenkor (50%-os kedvezménnyel) nagyon megéri megvenni.


Vettem egy gyorsan zsírosodó hajra szánt Elseve hajpakolást is, aminek az a különlegessége - azon kívül, hogy agyagot tartalmaz -, hogy a hajmosás előtt kell használni és a hajtövekre kell felvinni, nem a hajvégekre.


Voltam a NYX-ben is - igaz, nem a Glamour napokon, így nem tudtam kihasználni a 20%-os kedvezményt -, de azért hazajött velem, egy pirosító, egy szemöldökceruza és egy szemhéjpúder is.


A szemöldökceruzából ezúttal (a Blonde vagy a Taupe helyett) a Soft Brown nevű árnyalatra esett a választásom, mert unom már a világos, hideg tónusú szemöldökszínezőket. 


A pirosító a HD sorozat egy tagja, Intuition színben. Szép őszies, csillogó darab, szerintem szeretni fogom. :)


Megvettem a NYX Prismatic szemhéjpúderének utántöltős verzióját is, Girl Talk színben. A fotó nem adja vissza, hogy milyen szép is ez a szín, nem egy egyszerű barackos szín, hanem egy enyhén irizáló árnyalat.

A Müllerből egy pirosítót, egy spirált és egy korrektort szereztem be.


A korrektor a már ikonikusnak számító Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye, Light színben. Még nem próbáltam ki, csak a tesztert, de az alapján tuti darab. :)


A spirál a Maybelline Lash Sensational, amiből már vagy 5-öt elfogyasztottam. Szép, hosszú, ívelt, szétválasztott pillákat csinál, jó az ára és nem szárad be hamar. Nagyon szeretem. :)


Végül, de nem utolsósorban, megvettem a Sleek pirosítóját is Suede színben, amiből már egyet elfogyasztottam és nagyon szerettem, most pedig, hogy 20%-kal olcsóbban vehettem meg, nem gondolkodtam túl sokat. :)




Ahhoz képest, hogy a kívánságlistámon nem is volt drogériás tétel, elég sok mindent vettem, de nem bánom. A legtöbb dolog már korábban kipróbált, jól bevált cucc, a többi pedig igazán biztató. Meglepne, ha csalódást okozna bármelyik, de akár szeretni fogom őket, akár nem, értesülni fogtok róla. :) 

Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok!

2 megjegyzés:

  1. Suede az jó és én is ezt a spirált meg korrektort vettem :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom ezt a Sleek pirosítót, az utóbbi két hétben szinte csak ezt használtam. A Maybelline spirált is szeretem, bár nem ez a kedvencem a márkától.

    A sütőtökös TBS kollekció nekem nagy csalódás volt, inkább a Vanilla Chait veszem mjad újra, az nagy kedvencem volt tavaly.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...