2018. március 17., szombat

NOTINO haul

Nagyon szeretem a notinot. Ennek ékes bizonyítéka, hogy még csak március van, de én már 2x rendeltem ebben az évben a webshopjukból. Ha érdekel, hogy mit rendeltem és mik az első benyomásaim a rendelt termékekkel kapcsolatban, olvass tovább! :)

Amik sosem maradhatnak ki a virtuális kosaramból, ha a notinoról rendelek, azok a Batiste szárazsamponok. Most egyszerre 3-at is rendeltem, 3 - számomra - új illatban.


Az egyik a Bare, ami - a flakonon olvasható felirattal ellentétben - se nem természetes, se nem könnyű...de én ezt egy cseppet sem bánom. :D Ez a szárazsampon is ugyanolyan intenzív illatú, mint a többi, de ezúttal egy viszonylag szolid, egyszerűnek mondható, púderes illattal operálnak Batisték, ami felüdülést jelenthet azoknak, akik unják a tömény, nagyon édes vagy nagyon fűszeres illatú változatokat.


Mi tagadás, a Rose Gold fantázianevű szárazsampont lényegében a flakonja miatt vettem meg - ugyan milyen szép?! - bele se gondoltam, hogy valószínűleg rózsa illatú lesz, amit alapvetően nem kedvelek.
Szerencsére kellemesen csalódtam. Valóban rózsa illata van, ráadásul igen intenzíven illatozik - kb. egész nap érzem a hajamon -, de szerencsére a kellemesebb, finomabb fajtából való, így ezt a verziót is örömmel használom.


A 3 közül a kedvencem egyértelműen a Nourish & Enrich, ami tömény mandulaillatú, szóval aki csípi a mandula/marcipán illatot, az imádni fogja. Én igen, így nálam nyert ügye van ennek a változatnak is, de aki nem szereti a nagyon édes, nagyon gejl illatú szárazsamponokat, az ne ezt az illatot válassza!


Most látom csak, hogy a legutóbbi rendeléseim alkalmával az illatokra "mentem rá", mert a szinte már aromaterápiás szárazsamponok után rendeltem egy parfüm sprayt, illetve egy EDP-t is.

Előbbi a Victoria's Secret Vanilla Lace nevű - tömény vanília illatú - testápoló sprayje, ami úgy illatozik, akár egy márkás, drága parfüm...


...az EDP pedig nem más, mint Calvin Klein Eternity Intense nevű kreációja, ami most a legújabb szerelmem a parfümök terén. Neki mindenképpen szánok egy külön posztot, de addig is legyen elég annyi, hogy semmivel össze nem téveszthető, könnyed, gyümölcsös illata van, mégsem kislányos vagy unalmas. :)



Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

1 megjegyzés:

  1. Én pár hete rendeltem először a Notino-ról, mert az új üzletük a közelemben nyílt meg, ahol személyes átvételre is van lehetőség. :) Batiste szárazsampon-utánpótlást rendeltem. Az egyik a Rose gold, még nem próbáltam, de nagyon kíváncsi vagyok rá. A Bare illata nekem sok, ezt a Nourish & Enrich fajtát pedig nem is láttam még, valószínű ez lesz majd a következő amit kipróbálok. A stabil kedvenceim nekem az Original és a Blush.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...