2018. március 2., péntek

Körmös pillanatok - Február/Március

Március 13-án megyek legközelebb körmöshöz, ahonnan akkor már egy igazi tavaszi manikűrrel fogok távozni. Most, február elején viszont még egy télies, viszonylag sötétebb manit kértem és kaptam Zsuzsitól, mert még korainak éreztük az élénkebb színeket. 

Nem vagyok benne biztos, hogy a képek tökéletesen visszaadják, de a sötét színű zselé nagyon különleges - a fényviszonyok függvényében ugyanis hol barna, hol lila -, ráadásul remekül mutat a világos, cappuccino színű géllakk, illetve a pezsgőszínű csillám mellett.





Nekem nagyon tetszik ez a színösszeállítás, egyrészt mert önazonosnak érzem, másrészt mert ideális választás így tél végére, amikor még nincs igazán tavasz - így "nem lehet" igazán világos, tavaszias körmökkel mászkálni -, de már valami világosabbra, élénkebbre vágyom.


Most csak ennyit akartam...jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...