2018. február 16., péntek

Új kedvencek

Az utóbbi időben sikerült nagyon jó vásárokat csinálnom, melyek során szuper termékekre bukkantam, úgyhogy ezekről most gyorsan be is számolok néhány mondatban, hátha hiánypótlóak lesznek a Ti életetekben is. :)


Garnier Essentials frissítő szemfestéklemosója talán a leghatékonyabb, legjobb szemfestéklemosó, amit valaha használtam. Akkor csaptam le rá, mikor a Bioderma micellás vizem elfogyott és nem volt kedvem hirtelen újat venni belőle, de kellett valami, ami maradéktalanul eltünteti a szempillaspirált is a pilláimról. Nos, Ő nagyon hatékony, nagyon kellemes használni, nem szárítja a bőrt, nem hagy olajos érzetet maga után, nem irritálja a szemet, szóval...tökéletes. Nagyon szeretem. :) 

Az utóbbi időben valahogy nem akar igazán jól működni rajtam a NYX HD szemhéjalapozója (lehet, hogy a csomagolással együtt az összetétele is változott?!), ezért új szemhéjalap után kellett néznem. Két sikertelen próbálkozás után megtaláltam az új kedvencemet, a Missha Color Fix nevű szemhéjalapját. Szépen élénkíti a színeket, a sminkem egész nap tart és satírozni is könnyű felette.
Nem bánnám ugyan, ha egy kicsit ragadósabb lenne, hogy a pigmentek is igazán jól bele tudjanak tapadni, de ezzel együtt is Ő a kedvencem szemhéjalapozóm jelenleg. 

Hiszitek vagy sem, eddig nem igazán használtam szemkörnyékápolót. Alapvetően nem száraz a szemem alatti terület, ráncaim még nincsenek (mimikai sem), így ez a lépés eddig kimaradt az arcápolási rutinomból, egészen néhány héttel ezelőttig, amíg nem elfogott egy érzés, hogy jó lenne, ha nem is szemránckrémmel, de egy jó szemkörnyékápolóval megtámogatnám a szemem körüli bőrt. A választásom a Mizon Collagen Power szemkörnyékápolójára esett és bár nagyon-nagy csodákról nem tudok beszámolni vele kapcsolatban, az tény, hogy nincs olyan jellemzője, amit kifogásolhatnék. Jó az állaga, illata nincs, hamar beszívódik. Bár összehasonlítása alapom nincs vagy csak kevés, abszolút meg vagyok vele elégedve, ezért került bele ebbe a mai posztba. 

Alapvetően nem vagyok a koreai, habzó arclemosók nagy rajongója, mert eddig az volt a tapasztalatom, hogy nagyon erős szappan illatuk van és nagyon csikorgósan tisztává teszik a bőrt, ami valahol jó, ugyanakkor én sosem szerettem azt az érzetet, amit a lemosásuk után tapasztaltam, akkor sem, ha egyébként nem szárították a bőrömet. Szerencsére a thefaceshop Herb Day habzó acerolás arclemosójának nincs olyan mindent elsöprő szappan illata, ráadásul annak ellenére, hogy szépen tisztít, nem gyötri meg annyira(!) az arcomat, mint a többi. Az általam próbált lemosók közül mindenképpen Ő a legjobb, ezért kiérdemelte a kedvenc címet. :)

A NYX matte rúzsai már többször szerepeltek kedvences posztokban, így most nem elsősorban a márkára hívnám fel a figyelmet, hanem egy konkrét árnyalatra, a Strawberry Daiquiri-re. Később láthattok majd róla mintákat, sőt megmutatom nektek majd élesben is, most legyen elég annyi, hogy ez egy nagyon szép, narancsos-barackos-barnás-lazacos nude szín (ami ráadásul szuper textúrával és tartóssággal párosul).


Mára ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...