2018. február 1., csütörtök

Kívánságlista - notino

Nincs 30 perce, hogy átvettem egy notino-s csomagot a futártól, de már gondolkozom a következő rendelésem tételein...(*Katie pénztárcája sóhajt)...most például a következő termékek izgatják a fantáziámat leginkább:


1. Bvlgari Omnia Paraiba EDT 



Bár még nagyon messze van a nyár, én másra sem tudok gondolni, mint erre az igazán egzotikus, igazán tengerparti, igazán nyári illatra. A csomagolása is gyönyörű - imádom a türkizkéket - , az illata pedig valami egészen csodás! Ha nem csapok le rá azonnal, az maximum azért lesz, mert nem tűnik észszerűnek februárban nyári illatot rendelni, viszont mivel nő vagyok és általában mi nők érzelmi alapon döntünk, lehet hogy sutba dobom az észérveket, és megrendelem a jövő héten. :D


2. Victoria's Secret Fantasies Vanilla Lace testápoló spray 


Imádom a vaníliás illatokat, ez pedig egy az egyik legfinomabb vanília illatú kozmetikum, amivel valaha találkoztam! Nem kifejezetten különleges, de egyszerűen isteni, számomra ilyen a tökéletes, tiszta vanília illat. Ha lenne belőle parfüm verzió, arra is lecsapnék, annyira tetszik! :)


3. Makeup Revolution I Heart Makeup Blushing Hearts arcpirosító(k) 



Az I Heart Makeup Blushing Hearts highlighteremet imádom, úgyhogy azt hiszem tudnám szeretni a Blushing Hearts pirosítókat is. ;) Első körben a képen is látható, Peachy Keen Heart nevű árnyalatra gondoltam, de még legalább két olyan árnyalat van, ami izgatja a fantáziámat.


4. Yankee Candle illatgyertyák - pl. a Magic Cookie Bar 



"Az édességesség rétegei - csokoládé, kókuszpelyhek, barna cukor, tejkaramella és tovább!" - Nem tudom elképzelni, hogy ez az illat rossz legyen! Első körben mondjuk lehet, hogy nem a nagy méretű illatgyertyát rendelem meg, csak mondjuk egy tart-ot, de mivel odáig vagyok a süteményes illatokért is, előbb-utóbb lecsapok erre és még egy csomó másik sütis YC illatra is. :)


Nektek vannak tapasztalaitok a fentiekkel kapcsolatban? Ha igen, írjátok meg kommentben, akár jó, akár rossz! Minden véleményre kíváncsi vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...