2018. február 2., péntek

A mai napom - tag

Mai hangulat: Vegyes...reggel kissé bosszús voltam, mostanra viszont már sokkal jobb a kedvem.
Mai siker: Éppen idejében kaptam el a poharat, ami kb. millió darabra tört volna a konyhakövön, ha nem lettem volna elég gyors. 
Mai szükséges: Egy nagy tál gyümölcssaláta!  
Mai frizura: Száraz samponnal felfrissített, kivasalt.
Mai make up: Fényes barna szemhéjpúder a szemhéjra, türkizkék szemceruza az alsó szempillák tövébe, nude folyékony rúzs és nude pirosító...na és persze spirál, szemöldökzselé, korrektor, alapozó és púder. :)
Mai outfit: Kényelmes, sportos...ideális péntekre, mikor már nincs kedved kiöltözni, meg magas sarkúba erőltetni a lábad. 
Mai tennivaló: Megtanítani a Szofit - a világ legszebb kismacskáját - parancsszóra ugrani.
Mai elmélkedés: Érdemes elkezdeni nézni a Will első évadát, most, miután megtudtam, hogy nem lesz második?!
Mai függőség: Olvasááááás! :D
Mai unalmas: A reggeli ébresztő dallama.
Mai vágyálom: Minimum 4-5 napos szabadságra menni, lehetőleg minden hónapban egyszer! :D 
Mai legjobb pillanat: Mikor hazaértem, leheveredtem az ágyra és a könyvemért nyúltam, tudván hogy több óra önfeledt olvasás következik. :)
Mai különlegesség: Katy Perry Mad Love nevű EDP-je. Mintát kaptam belőle...nagyon tetszik! 
Mai olvasmány: Marie Lu - Legenda <3
Mai zene: Lehet kettő is? Counterfeit - Enough és As yet untitled 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...