2018. május 30., szerda

Calvin Klein - Eternity Intense

Ha egy üdítően friss, virágos-púderes, nyári parfümöt kerestek, ami a nagy melegben is megállja a helyét, akkor most nagyon figyeljetek, mert ma egy ilyen parfümről lesz szó! Ő nem más, mint Calvin Klein Eternity Intense (for Woman) nevű EDP-je.

 A plakáton Christy Turlington és férje, Ed Burns. 

Illatjegyek: 
Fej: vizes tónusok, bergamott, nőszirom
Szív: írisz, rózsa, osmanthus (illatvirág)
Alap: pézsma, vanília, szantálfa

Kiszerelés: 30, 50 és 100 ml
Megjelenés éve: 2016



Csomagolás: Sötétbarna, ombre hatású, magas, viszonylag karcsú üveg, amit króm hatású adagoló (kupak nincs) és szolid fehér feliratok egészítenek ki...elegáns, letisztult darab. Nem kifejezetten fantáziadús vagy izgalmas, de határozottan szép. A sok sárga és arany parfümöm közül abszolút kiemelkedik, jól mutat a polcon, a spray pedig kiválóan működik, úgyhogy nem lehet rá panasz. :) 




Illat: Bár elvileg ez egy púderes-virágos illat, fás jegyekkel és vaníliával, az én bőrömön ez a parfüm határozottan gyümölcsös. (Amit mellesleg egyáltalán nem bánok!)
Az illatjegyei alapján ennek egy összetett, határozottan virágos kompozíciónak kellene lennie, rajtam azonban ezek a jegyek különíthetőek el egyáltalán. Az én bőrömön egy kissé savanykás, mégis kellemesen édes, lédús körte illata van ennek a parfümnek.

Sem az első másodpercekben, sőt percekkel később sem fedeztem fel az illatjegyek közül egyet sem magamon. Órákkal később a vanília háttérbe szorította a körte dominanciáját, de ezzel együtt is üde és szolidan édes maradt az illat.

Ami az évszakot illeti én tavaszi, kora nyári illatnak vettem, de úgy gondolom, hogy 30-40 fokban is megállja a helyét.
Frissessége, gyümölcsössége miatt szerintem kiválóan alkalmas a hétköznapokban, nappali viseletként, de én személy szerint meleg nyári napokon akár esti/alkalmi parfümként is használni fogom, ha olyan hangulatom lesz.
Ami a célközönség korát illeti, én inkább a fiatalabb korosztályon tudnám elképzelni, 18-35 év között.

Tartósság: A tartóssága abszolút rendben van, délután 2-kor is éreztem a csuklómon és napokkal később is a ruháimon. :)

Ár/beszerezhetőség: A notino-n most akciós, a 100 ml-es kiszerelés csak 13 350 Ft-ba kerül (ami 52%-os megtakarítást jelent).

Összességében: Nem hivalkodó, inkább visszafogott, mégis különleges, semmivel össze nem téveszthető illat. Könnyed, friss, nem túlságosan édes kreáció, amit főként azok fognak értékelni, akik nem kedvelik a manapság divatos, borzasztóan édes, cukorkás parfümöket.
5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...