2018. május 19., szombat

Haul!

Az utóbbi fél évben nem igazán vettem sminktermékeket. Mostanában csak azt szerzem be, ami elfogyott és szükségem van utánpótlásra, vagy esetleg olyan dolgokat, amik újdonságnak számítanak és nagyon izgatják a fantáziámat.

A Glamour napokon vásároltam utoljára beauty cuccokat, azt is nagyon hamar letudtam és összesen 2 helyre ugrottam be, a Müllerbe és a dm-be.


A L'Oréal Excellence Pure Blond hajfestékéről már írtam korábban ITT, sőt meg is mutattam, hogy milyen eredményt értem el vele. Azóta is ezt a festéket és árnyalatot használom, nagyon szeretem, kéthavonta újravásárolom. :)


Tégelyes carmex, normál illatban. A legjobb! Még mindig. :)


A Maybelline Fit me termékcsaládja végre nálunk is kapható, úgyhogy le is csaptam a mattító púderre. :) Először azt gondoltam, hogy jó-jó, de ugyanolyan, mint bármilyen más púder. Mára kissé változott a véleményem, mostanában ugyanis nem csodálkozom rá a tükörben az olajosan fénylő orromra napközben, ami részben vagy egészben ennek a púdernek köszönhető! Szóval eddig tetszik, meglátjuk mit művel nyáron...:)


Egy újabb kötelező darab: Maybelline Lash Sensational spirál. Az én pilláim Őt szeretik a legjobban! Akármi mást próbálok ki ehelyett, nem vagyok elégedett a végeredménnyel! Remélem soha nem vonják ki a forgalomból!!!


Végül, de nem utolsósorban: Maybelline Fit me korrektor. Na, ez a korrektor egy kicsit csalódás.
Szerintem nem jobb, mint a Catrice Liquid Camouflage, viszont jobb, mint a Maybelline szivacsos fejű korrektora...még barátkozunk.


Mára ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...