2011. március 2., szerda

Barry M varázsporok

A bloggerinák közül mindenki szereti és dicséri a Barry M varázsporait. Ez már akkor is elég lenne, ha nem láttam volna, hogy milyen gyönyörű sminkeket lehet készíteni velük, ezért úgy döntöttem, én is beszerzek néhányat.

Én a sminkkel.com-ról rendeltem, de a Makeup Pláza is ugyanolyan jó választás. :)

A csomag sértetlenül megérkezett, sőt, találtam benne két mintát is, aminek nagyon örültem és amit ezúton is köszönök. (A kapott ajándék nem befolyásolta a véleményemet!)
A tégelyek első pillantásra kicsinek tűnnek (legalábbis az elf mineral szemhéjpúdereihez képest), de rengeteg pigment van bennük és nagyon kevés elég belőlük egy alkalommal.

Első körben 3 színt rendeltem:
34 Cherry/Meggy
51 Mushroom/Gombaszín
89 Oyster grey/Osztrigaszürke

A minták:
87 Coral/Korall
88 Winter berry/Magyal
Gombaszín/Meggy/Osztrigaszürke
Korall/Magyal
A gombaszín egy gyönyörű bézses- lilás világos barna ezüst csillámokkal, a meggy egy nagyon szép lila, az osztrigaszürke pedig egy csodás középszürke, rózsaszín fénnyel. (Hogy mennyire szép ez az árnyalat, azt nehéz elmagyarázni, angolul "duochrome"-nak neveznék, magyarul talán azt mondanám: egyszer szürke, egyszer rózsaszín.) A korall egy élénk barack szín, a magyal pedig egy bíborra emlékeztető sötét rózsaszín.

Lássuk a swatch-okat:

1. kép fentről lefelé:Gombaszín/Meggy/Osztrigaszürke
  
2. kép fentről lefelé:Osztrigaszürke/Meggy/Gombaszín

3. kép fentről lefelé: Korall/Magyal

Az én kedvencem az osztrigaszürke, de igazából meseszép az összes színt, biztos hogy még rendelek néhányat, mert imádnivalóak! :))

Nektek is vannak varázsporaitok?
Melyik a kedvencetek?

2 megjegyzés:

  1. Én imádom őket!!! Nekem nagyon sok mintám van és két tégelyes kiszerelésű is de még egyik sem fogyott el :) egyszerűen gyönyörűek

    VálaszTörlés
  2. A Mushroom nekem is megvan, nagy kiszerelésben, és i-má-dom!! :) Az osztrigaszürke is valami elképesztően gyönyörű. Megyek is a MUP-éknál megnézem, most mennyiért vesztegetik, ha van ilyenjük! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...