2011. március 13., vasárnap

Díjat kaptam! :D

A Liebster Blog díjat Tündérkétől és bibsy-től kaptam, aminek nagyon örülök és amit nagyon köszönök ezúton is!

A "Liebster blog" körülbelül annyit jelent, hogy a "Kedvenc blogom", illetve párom fordításában: "Szívemnek kedves blog". Lényeg a lényeg, mindenképpen nagy elismerés, igyekezni fogok, hogy a jövőben is így legyen. :)

A szabályok értelmében:

1. Írnom kell egy bejegyzést, amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek. Ez kész! :)
2. Be kell linkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptam és tudatni vele, hogy elfogadom. Kipipálva! :)
3. Tovább kell adnom a díjat 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő bloggerinának és ezt tudatnom is kell velük. 

Én olyan bloggerináknak ajánlom fel a díjat, akik kezdők, de nagyon ígéretes blogot szerkesztenek, szeretem  őket olvasni és még nem kapták meg ezt a díjat.
A díjazottjaim:  

Még egyszer köszönöm, tényleg sokat jelent! 
További jó hétvégét csajok! :) 

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...