2011. április 8., péntek

NYX újdonságok

Vérbeli NYX rajongóként nem tehetem meg, hogy nem mutatom meg nektek a NYX vadiúj termékeit. :) Ők azok:

Az első egy elegáns, kinyitható, hátul fekete műbőrrel borított tükör, amit 3 különböző pozícióban állíthatsz fel. (Már most imádom! :) Könnyen összecsukható, hordozható, mégis stabil szerkezet. Összecsukva egészen vékony, kis helyen is elfér, így tökéletes társad lehet utazásnál, de állandó asztali tükörnek is remek! Az ára hivatalosan 18 $, azaz kb. 3600 Ft. Cherry Culture-ön (<-Katt) már most beszerezhető, igaz kicsit drágábban, 20 dollárért.




A másik újdonság pedig egy cuki kis fekete kézitükör. A hátoldalán látható a domborított NYX felirat és jár hozzá egy selymes tapintású bársony tok is, ami megvédi a tükröt az esetleges sérülésektől. Az ára 25 $, azaz nagyjából 5000 Ft. Ő is beszerezhető a CC-n, (<-Katt) de ő már olcsóbban, szintén 20 $-ért. 


(A tükrökről (és még sok másról) még több képet találtok a NYX (<-Katt) weboldalán.)

Én el tudnám képzelni a nagy tükröt az asztalomon, bár már van egy világítós tükröm, de akkor is! :) Utazásnál mindenképpen jó szolgálatot tenne és szerintem igazán nagyon cuki. :D

Nektek tetszenek?

3 megjegyzés:

  1. Nem tudod véletlenül, hogy az asztali tükör nagyít, vagy csak egy "sima" tükör? :)

    VálaszTörlés
  2. De jó az első! Nem szeretem a kerek asztali tükröket, szögletesből meg eddig nem nagyon találkoztam nekem tetszővel, ez viszont igényesnek néz ki - és imádom, hogy még praktikus is. KELL! :)

    VálaszTörlés
  3. Kriszti, szerintem nem nagyítós, mert a leírásban nem említettek ilyesmit.

    Noriko: Nekem is KELL! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...