2011. szeptember 4., vasárnap

Augusztusi kedvencek

Ma összegyűjtöttem Nektek, hogy mik voltak a kedvenceim a múlt hónapban. Amik most a kedvencek közé kerültek, valóban megérdemlik ezt a címet, nap mint nap használtam őket augusztusban és rajongok minden egyes darabért. Lássuk mik ők:


Missha Perfect Cover BB krém - Hamarosan jön róla a teszt! Most legyen elég annyi, hogy a kedvencek között van. :)

Avon Clearskin korrektor - Róla már olvashattátok a tesztet, ebben a hónapban elég sok (2 db :) sebbel, pattanással meg kellett küzdenem, és ezek minél hamarabb történő eltüntetésében ez a termék verhetetlen!

Sleek glo paletta: gold digga - Nagy szerelem a miénk. :) Mindennap használtam, bronzosításra, kontúrozásra, pirosító helyett...imádom a finish-ét, a színét, a textúráját, ráadásul nagyon könnyű vele dolgozni. 



Avon JD szemceruza - Mostanában jobban szeretem, mint az Avon zselés gélceruzáját, nem tudom miért, de most ő az első, akihez nyúlok, ha szemceruzára van szükség. 

L'Oréal Volume Shocking szempillaspirál - Nem hiába vagyok én fanatikus L'Oréal spirál rajongó. :) Ebben a hónapban újra szerelembe estem irántuk, de imádatom tárgya főként ez a spirál! Már el is felejtettem, milyen gyönyörű, drámai hatású pillákat csinál, szégyen, hogy már hetek óta hanyagoltam, holott mindig is őrá vágytam. Imádom, imádom, imádom! :D 

Avon tartós szájfény - A hónapban több alkalommal is kiállta a próbát, evés és ivás nélkül 4 órán át tökéletesen csillogó és tartós maradt. Szinte el sem akartam hinni, mikor órák múltán a tükörbe néztem, hogy még mindig hozza a formáját. Nagyon szeretem. :)

Max Factor Max Effect szájfény - Imádom az illatát, a pigmentáltságát, a színét, az állagát, mindent. :)



Sleek Storm paletta - Ebben a hónapban i a kedvencek közé került, főleg a matt színei és a csillogó bézs árnyalat miatt. Must have darab, mindig is mondtam!:)

SGC pirosító: Breathless - Csodaszép barackos, üde színe van, egyértelműen ez lett a kedvenc pirosítóm a hónapban. Szinte minden nap őt használtam.

Kroxx műszempilla ragasztó: Mostanában elég sok műszempillát ragasztottam fel, és ez a ragasztó igencsak jó! Sem a felhelyezéssel, sem a tartósságával nincs gond, pillanatok kérdése az egész. Szerelem. :) 


Mára ennyi csajok, legyetek jók és pihenjetek sokat, mert holnap hétfő! :) Sziasztok! :)

5 megjegyzés:

  1. Huh tök jó dolgokat választottál :) A sleek storm palettája annyira tetszik...

    VálaszTörlés
  2. A pirosítót és a szempillaragasztót honnan szerváltad? :)

    VálaszTörlés
  3. A pirosítót Still Glamorus-tól rendeltem (lásd:http://katiebeauty.blogspot.com/2011/08/still-glamorus-cosmetics.html), a szempillaragasztót a dm-ben vettem, volt hozzá műszempilla is. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Kiss Alexandra vagyok a Cotytól! Kicsit off topic, és nyugodtan töröld majd a kommentet, ha olvastad, de kaptunk egy visszajelzést, hogy nem lehetett kézbesíteni a legutóbbi emailt, amit írtunk - pedig a Rimmel Vinyl Max szájfények közül az egyik hozzád szeretne menni, és kéne neki egy cím :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Alexandra!
    A másik e-mail címem: keo.kata@gmail.com
    Remélem így már ide talál. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...