2011. szeptember 13., kedd

Teszt: Urban Decay Naked paletta

Sokáig azt gondoltam, nekem erre a palettára nincs szükségem. Nem volt szándékomban megvenni, akármilyen népszerű is, egyrészt mert a színek bár csodásak, de könnyen helyettesíthetők, másrészt mert elég drága. (Ennyi pénzből 4 Sleek paletta is kijön!) Néhány héttel ezelőtt egyik reggel mégis arra ébredtem, hogy nekem ez a paletta kell! Egész nap semmi másra nem tudtam gondolni, így nem csoda, hogy még aznap meg is rendeltem.

Akik követnek Facebook-on már tudják, hogy először picit pórul jártam, nem akarom nagyon ragozni, a lényeg, hogy az Ebay-en egy hamisítványokat áruló eladót sikerült kifognom, de szerencsére még azelőtt kiderült a turpisság, hogy ideért volna a paletta, így nem ért nagy csalódás és vissza is kaptam a pénzem az utolsó fillérig. Másodjára már nem mertem kockáztatni, hogy esetleg hamisítványt kapjak (még akkor sem, ha igazából nem ért anyagi veszteség az ebay-es akció miatt), megrendeltem a lookfantastic.com-ról. Mondanom sem kell, néhány nappal később sértetlenül, gyorsan meg is érkezett. :)

Mit is mondjak....egyszerűen gyönyörű! Fél órán keresztül csak nézegettem, alig tudtam betelni vele annyira szép. Most már értem, mi ez a nagy felhajtás körülötte, valóban szerethető darab. :)

A csomagolás: átlátszó műanyag tok, lila bársonnyal bevont műanyag tálca, a doboz alján bevezető szöveg, színkódok, illetve a szemhéjpúderek összetétele tételesen, árnyalatonként. Ügyes és körültekintő csomagolás. :)

Katt a képekre a jobb minőségéért!


Maga a paletta is bársony bevonatú (azt hiszem erős karton és/vagy fa lehet belül), a tapintása kellemes, az arany felirat is szépen csillog, de könnyen kopik, vigyázni kell rá!

A paletta mágnessel záródik, belül találjuk a kisméretű, hosszúkás, lefóliázott tükröt, a szemhéjpúder ecsetet és a 12 db szemhéjpúdert. Természetesen minden szín alatt szerepel az adott árnyalat neve, ahogy az már megszokott az Urban Decay-nél, illetve a tükör alatt újfent látható a Naked felirat.

Az ecset egyébként nem utazó méretű!, abszolút kézre esik, kissé nehéz, de nagyon szép, szintetikus szőrből készült. Teljesen rendben van. 

Maguk a szemhéjpúderek borzasztóan szépek! 3 matt (Virgin, Naked, Buck), 2 csillámos (Sidecar,Creep) és 7 fényes/metálos/csillogó szín található benne.
 Virgin, Sin, Naked, Sidecar

 Buck, Half baked, Smog, Darkhorse

 Toasted, Hustle, Creep, Gunmetal

A fenti fotókat én csináltam, de a neten is találni igazán élethű fotókat, ITT pl!

Az egyes színek textúrája némiképp eltér, de mind nagyon-nagyon kellemes, selymes, ilyen állagú szemhéjpúderekkel még sosem találkoztam, semmihez sem tudnám hasonlítani, de nagyon jó. :)  Illatuk nincs, egyáltalán nem porzanak, könnyen eldolgozhatók, tökéletesen pigmentáltak, és persze szemhéjalapozóval lerobbanthatatlanok. Lehetetlen róluk rosszat mondani.:) Egy szín egyébként 1,3 g, a szemhéjalapozó pedig 3,7 ml.  

Tény, hogy a színek nem annyira különlegesek, nem lehetetlen őket mással helyettesíteni, mégis teljesen beleszeretettem ebbe a palettába. Egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, el vagyok bűvölve.

Persze nem akarom fájdítani a szíveteket, tudom, sokan nem rendelkeztek önálló jövedelemmel, de ha tehetitek, szerezzétek be valahogy, esetleg kérjétek szülinapra vagy Karácsonyra, biztosan nem fogjátok megbánni!
 
Most ennyi csajok, jók legyetek! :)

25 megjegyzés:

  1. Azt jól látom, hogy itt ingyenes a kiszállítás? Elvileg regisztráltam, meg Magyarország és 0-t ír ki, de nem nagyon akarom elhinni.

    VálaszTörlés
  2. Eddig még nem sikerült felkeltenie az érdeklődésemet pedig rengeteg blogban láttam, de most engem is elbűvölt :)

    VálaszTörlés
  3. Ugye, hogy ugye! :)
    Én is imádom! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök hogy sikerült megszerezned, szerintem kihagyhatatlan darab :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem múlt héten érkezett meg:))))) <3

    VálaszTörlés
  6. Hát most már én is be vagyok fűzve..meg sózva.

    VálaszTörlés
  7. eVra: A szállítás ingyenes. :)

    VálaszTörlés
  8. milyen cuki az a kis primer potion, amit adtak hozzá. az mekkora méretű? és a lényeg: mennyibe került a paletta forintba átszámolva?

    VálaszTörlés
  9. mármint úgy értem a méretét, hogy így kézbe fogva, mert láttam, hogy írtad, hogy mekkora a tartalma. és még azt szeretném kérdezni, hogy a szállítással nem volt semmi gond? hány nap alatt érkezett meg a csomagod?

    VálaszTörlés
  10. uhhh, csodaszép

    http://dituhajatnoveszt.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. ohh,eddig legszebb képek amit láttam róla,nagyon meggyőző :)

    VálaszTörlés
  12. A pontos méreteit délután lemérem neked, annyi biztos, hogy keskenyebb és hosszabb, mint egy Sleek paletta. :)
    A szállítással nem volt semmi gond, kb. 1 hét alatt ideért a csomag. A pontos árára már nem emlékszem, de 9 és 10 000 Ft között volt valahol. (az árfolyamtól függ)

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű )) Szerinted nem hasonlítanak a színek a Sleek Storm palettájára? Tudom, a textúra biztosan más,nem véletlenül kerül 4-szerannyiba a Naked. Kívánom, hogy sok örömöd teljen benne ))

    VálaszTörlés
  14. Való igaz, hogy a matt színek elég hasonlóak, konkrétan a matt világosbarna és sötétbarna, illetve a fényes ezüst és a fényes barna is emlékeztet a Storm-ra, de a többi szín egyáltalán nem stimmel.

    VálaszTörlés
  15. és az ecsete mennyire használható? azzal vitted fel a swatch-ot, vagy Sigmával?

    VálaszTörlés
  16. A mutatóujjammal. :) De amúgy remek az ecset is, ma azzal vittem fel a szememre a szemhéjpúdert, nincs vele semmi baj. Mondjuk nem adnék érte 14 Font-ot, mármint önállóan nem venném meg, azért annyira nem jó, de amúgy jó minőségű.

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépecske! :) elég kalandosan hangzik az ebayes sztori, de örülök, hogy végül jól sült el minden! :(

    VálaszTörlés
  18. Nekem különösen tetszik a bársonyos borítás és az egész csomagolás és kialakítás. Gyönyörűek a színek, remélem egyszer nekem is futja rá.:D Szép swatchokat csináltál, alig várom a sminkeket.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  19. Meseszép, szerelem első látásra <3 Tipikusan a "nekem ez kell!!!!" kategória :D Még sosem rendeltem külföldről. Tudnátok segíteni ebben? Tényleg ingyenes a kiszállítás a lookfantastac.com-on? A rendelés és a fizetés hogy zajlik? Légyszi segítsetek! Köszi!

    VálaszTörlés
  20. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan jöttél rá, hogy kamu cuccot akartak eladni neked az ebayen? Mire kell figyelni? Köszi!

    VálaszTörlés
  21. Válaszok
    1. Ingyenes szállítás akció volt a webshopban akkor.

      Törlés
  22. Én nagyon szertnék ilyen palettát csak az a gondom hogy se hol se találok valaki ha tud lécci írjatok nekem olyan oldalakat ahonan lehet rendelni.Előre is köszönöm mindenkinek.:D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...