2011. december 18., vasárnap

Teszt: Barry M áttetsző kompakt púder

Ma nincs kedvem "mellébeszéléssel" kezdeni a posztot, íme a teszt:  

 Csomagolás: 
Nem túl nagy, téglalap alakú, fekete csomagolás, arany betűk. A külseje nagyon kellemes tapintású, bársonyra, vagy valami műbőr szerű anyagra emlékeztet, nagyon érdekes, de sajnos azonnal meglátszik rajta a púderes ujjlenyomat. Jól záródik, a belsejében akkora a tükör, amekkora csak belefért.:) A púder mennyisége 10 g. 

Illat, állag:
Illata nincs, az állaga nagyon könnyű, szinte abszolút nem porzik, minden anyag az ecsetre kerül! Tapintásra nem olyan selymes, mint pl. az Astor Mattitude, ujjbeggyel végigsimítva furcsán darabos, és a felső réteg egyes részein keményebb, szárazabb réteg képződik (ott, ahol nem éri állandóan az ecset). Ez a használatát nem befolyásolja, de furcsa egy kicsit.  

Szín:
Transzparens púderről van szó, tehát valójában áttetsző, de minimális színe azért van. Az én színem a light. (A medium egyébként nem is kapható a MUP-ban, mert a light való az európai bőrszínre, még akkoris ha az illető kreol bőrű.) Egyébként valóban láthatatlan.
A hatás és tartósság: 
Nem kifejezetten mattító púder, mégis megállja a helyét kombinált bőrön is. Nem tudom, hogy nyáron hogyan teljesít, de így most ősszel illetve télen teljesen jó, a bőröm hosszú órák múlva sem csillog, nagyon meg vagyok vele elégedve, mióta ezt használom, egyszer sem kellett olajosan fénylő az orral tükörbe néznem. :)

Ár, beszerezhetőség: 
2000 Ft a MUP-ban.

Összességében, eltekintve az esztétikailag kissé furcsa textúrától, nagyon jó kis púderről van szó, és ha nem lennék kíváncsi az elf transzparens púderére és a NYX új mattító púderére, biztosan újravásárolnám. Aki még keresi az igazi áttetsző, mattító, kompakt púderét, az adjon egy esélyt a Barry M-nek! :)
4,5/5 

Ti milyen púdert használtok?
Inkább a préselt vagy a por állagút szeretitek?
Áttetsző legyen, vagy legyen színe?

4 megjegyzés:

  1. én vegyesen szoktam használni por illetve préselt púdert. mindkettőnek megvan az előnye. porból szerintem tök jó nagy mennyiséget lehet kapni, viszont könnyebben is pazarolható, mert itt-ott leesik egy kicsit, szóval maszatosabb lesz minden, viszont szerintem még így is jobban megéri. a préseltek is jók amúgy, de a végén, amikor nagyon kevés marad a tégelyben, nekem mindig összetörik :S
    egyébként ez nem volt akciós a MUP-nál? Szemezgettem pár dologgal, de olyan sokáig, hogy egy része nincs készleten...vajon lesznek még, amíg tart az akció?

    VálaszTörlés
  2. A Catrice Las Vegas kollekciójából nagyon bejön a fixing púder,azt használom hátköznapokon,ha pedig erősebb fedés kell,akkor a Max Factor Creme Puffját,ez kb a 6. doboz már..:)

    VálaszTörlés
  3. Kész van a kis közös karácsonyi meglepetésünk! :-)
    http://colours-of-letti.blogspot.com/2011/12/adventi-meglepetes-no-5-advent-surprise.html

    VálaszTörlés
  4. A kompaktokat szeretem, mert praktikusabb, ha magammal viszem. A porhoz kell tükör, ecset stb. A kompakthoz is, de abba alapból benne szokott lenni. Az áttetsző híve vagyok, mert az mindenre jó. Én is kipróbálom ezt a púdert, mert sok jót olvastam róla.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...