2012. február 20., hétfő

Skin Food Aloe Sun BB Cream

Ha még nem unjátok, egy posztban én is leírnám azt, amit a Skin Food Aloe BB krémjéről gondolok. :)
Itt ma nem lesz meglepetés, nem lesz fordulat, én is csak azt fogom "szajkózni", amit a többiek is, úgyhogy ha elegetek van már a BB krémes dicshimnuszokból ne olvassatok tovább. :)

DE! Akit még nem kapott el a BB láz, viszont most már rendesen fúrja az oldalát, hogy mitől is van új elájulva a bloggerina társadalom annak ez a bejegyzés hasznos lehet, mert most egy kedvezőbb árú, de nagyszerűen teljesítő BB krémről lesz szó - tökéletes alany az "ellenszenv" leküzdéséhez. :)  

Ő a Skin Food Aloe BB krém:
Csomagolás: Nekem tetszik! Könnyű, világos zöld tubusos csomagolás, arany betűk, rajzolt aloe vera az elején utalva a termék egyik fő összetevőjére. A kupak műanyag, jól záródik, nincs vele gond, de még jobban örültem volna egy pumpának, az adagolás szempontjából sokkal praktikusabb lenne. 50g egyébként - taps. :)


Illat, állag: Szeretem az illatát, az egészséges, üde, friss bőr jut róla eszembe. Nem tudom elképzelni, hogy ez az illat bárkit komolyan zavarna. Az állaga könnyebb, mint a Missha Perfect Cover-é, de nem túl folyékony, nem sokban különbözik egy normál alapozó állagától. Ennek köszönhetően nagyon könnyen eldolgozható, nem csíkoz, nem ül meg a ráncokban, egyáltalán nem ragad, szinte azonnal púderessé válik.

Szín: Ezúttal a sötétebb színt választottam (2-Natural Skin), gondolván a nyárra és a tavaszra, amikor egy kicsit talán jobb színem lesz. Szerencsére most és akkor is tudom majd használni, mert most is tökéletesen igazodik a bőröm színéhez és simán meg fog birkózni egy kicsit barnább bőrrel is úgy hiszem. Sárgás tónusú egyébként.


Fedés, hatás: Egységes bőrszínt ad, közepesen/erősen fed. Na nem annyira, mint a MPC, de határozottan jól végzi a dolgát. :) (Ennek egyébként kifejezetten örülök, mert mostanában könnyebb érzetű, természetesebb hatású arcbőrre vágytam.)
És amiért végül belopta magát a szívembe, az a mattító képessége. Már az eldolgozás után szükségtelennek érzem a púdert, mert egyáltalán nem csillog, nem fénylik, az arcom természetesen matt (pedig ez nálam állandó probléma). Akár úgy, szimplán BB krémes arccal ki mernék menni az utcára! Persze én már csak a fixálás miatt is átfutok rajta egy leheletnyi púderrel, de tényleg csak megszokásból, a biztonság kedvéért.

Tartósság:
Bár most nem voltak nagy melegek, de egy biztos: egészen estig tartja magát anélkül, hogy megmozdulna. Egyszer sem kell újrapúdereznem, reggel felviszem, lepúderezem és este még mindig tökéletesen matt az orrom és a homlokom + a fedéséből sem nagyon vesztett még este 10-kor sem. Zseniális! Még a MPC sem mattít ennyire jól! Beleszerettem. :) Remélem nyáron is jól fog teljesíteni. :)

Ár, extrák: 
Jó hír, hogy ez a 2. legolcsóbb BB krém a bbkrem.hu-n, így tökéletes választás lehet azoknak, akik nem tudnak, vagy nem akarnak sok ezret áldozni egy-egy BB krémre, mégsem akarnak kimaradni a jóból. :D
Persze az árkülönbségnek van oka, a Skin Food Aloe-ből ugyanis kimaradtak az extrák, mint a fehérítő, vagy a ránctalanító hatás,de 20-as fényvédőt tartalmaz, ami fontos. :)

Összességében:
Ami miatt mindenkinek ajánlom, legyen az BB krém rajongó vagy kétkedő, mert: 
- (Sokkal) olcsóbb, mint a legtöbb BB krém, mégis legalább olyan jó, mint a "nevesebb" társai. Nem okoz csalódást a drágább BB-k használata után sem, remek választás.
- A BB krémmel nem szimpatizálóknak szintén érdemes kipróbálni, hogy aztán beismerjék mekkorát tévedtek a BB-kel kapcsolatban. :) (És ha mégis tévednék, és utálnák, legalább lesz alapjuk lehurrogni - de ezt nehezen tudom elképzelni. :P)

Aki nem tudja a kíváncsiságát fékezni, az a bbkrem.hu-ról, de akár az eBay-ről is megrendelheti.


Most ennyi csajok, legyetek jók, szép napot! :)

1 megjegyzés:

  1. micsoda? ilyen jól mattít? ez szuper!=D eddig nem próbáltam BB krémet, nem is terveztem, de a leírásod alapján ez tetszik. egyrészt az ára, másrészt a tulajdonságai miatt. ugyanis a BB krémekkel az volt a problémám, hogy sokban van felesleges összetevő (nem hinném, hogy 15 évesen nekem ránctalanító kéne =D), de most ezen elgondolkoztam...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...