2013. február 21., csütörtök

NYX Megashine szájfények

Tudjátok, hogy nem kifejezetten rajongok a szájfényekért, én inkább az a"rúzsos" típus vagyok. Úgy érzem nem éri meg vesződni a szájfényekkel, amik az esetek 90%-ában néhány perc múlva nyomtalanul eltűnnek az ember szájáról. (Rajtam legalábbis 5-10 percnél tovább nem marad fent egy sem.)


Ha mégis úgy döntök, hogy szájfény kell, akkor viszont legtöbbször a NYX Megashine szájfényeimhez nyúlok. Ezek sem kifejezetten tartósak, de néha-néha vágyom egy kis vizes csillogásra és Ők nagyon jók ebben.

Csomagolás:
Egyszerű, szögletes kivitel, átlátszó alj (hogy lásd a színt), fekete kupak és matt fekete betűk. Semmi felesleges felirat. A kupak jól záródik, a tetején pedig nagyon cuki masnik csücsülnek. :) 15 ml-esek. 


Édesek, nem? :)

Az applikátor:
Viszonylag hosszú (kb. mint az essence Sun Club szájfényeinek), elég vékony, kissé ferde.
Nem tudom pontosan, hogy milyen anyagból készült, de nem szivacsos és nem kemény, mint a legtöbb szájfény applikátora. Ennek hosszabb, vastagabb szálai vannak és bár a fejnek van tartása, alapvetően puha.  

A szájfény állaga, illata:
Kellemesen híg, könnyű eloszlatni, egyáltalán nem ragad. Jó érzés viselni. Az illata pedig isteni: cseresznyés. Nagyon fincsi! :)  

Színek:
3 árnyalatot tudhatok a magaménak:
Smokey look - Ez egy nagyon világos nude szín, barackos beütéssel.
Beige - A NYX-nél gyakoriak a megtévesztő fantázianevek, ez most sincs másképp: a Beige nevű árnyalat ugyanis abszolút nem bézs, hanem egy világos, meleg fényű rózsaszín.
Natural - Ez viszont tényleg egy igazi natúr árnyalat. A színe a csomagolás alapján határozottan barna, valójában azonban sokkal szebb ez a szín,  meleg tónusú, hogy is mondjam...hús színe van.

A finish:
Mindhárom színről elmondható, hogy vizes hatásúak. Nem szikrázóan csillognak (nincsenek bennük mikrocsillámok), hanem nedvesen fénylenek, de elég magas szinten.
Egyedül a Smokey Look-ban vannak nagyobb ezüst csillámok (ez majd a képeken is látszik), de az sem hivalkodó.

Smokey Look

Beige

Natural
  
Pigmentáltság: 
Pont jó! Nem az az intenzív, egy húzással teljes mértékben fedő szájfény, de abszolút nem gyenge! Nem csak fényt ad az ajkaknak, hanem egyértelműen színt is, ami építhető is. Egy rétegben nem annyira intenzív, de két rétegben már tökéletesen elég a fedése. (Pedig elég világos színekről van szó....)

Smokey look:


 Beige:


Natural: 



Tartósság: Szintén nem kiemelkedő, de egész jól bírja. 

Összességében: Szeretem a NYX Megashine szájfényeit. Ígéretéhez híven tényleg szép, határozott fénye van, kellemes érzés viselni, szépek a színek, megfelelően intenzívek...ennél többet nem nagyon lehet elvárni egy szájfénytől, azt hiszem. :)
 5/5

6 megjegyzés:

  1. a beige tetszik a legjobban, de én is nagyon ritkán használok szájfényt

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem őket, sajna már elfogytak, de a Beige és a Sugar Pie volt meg:)

    VálaszTörlés
  3. Én nemrég kaptam ajándékba a Natural és a Desert nevű szájfényeket, pont a héten gondolkodtam, hogy ideje lenne befotózni őket.:D:D Szerintem is nagyon szuperek és szépek a maguk visszafogott módján.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. Szia, én azért írok neked, mert tudom, hogy nagy Sigmás vagy, és érdekel, mit gondolsz az új Spa Glove-ról?:) Szerinted megéri? Te meg fogod rendelni?
    Egyébként rajtad keresztül találtam rá Joy ebay store-jára és tényleg annyira aranyos és gyors.:) Csak tőle rendelek Nyx termékeket! Nézelődöm én is a Megashine szájfények közt, de a Soft Matte Lip Cream nekem a legjobb, amit magamon szeretek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Tetszik az ötlet, biztosan működik is, de kicsit drágállom. Egyelőre nem döntöttem el, hogy megrendelem-e, nekem bevált az a tenyerem is, mint ecsetmosó, de nem tartom kizártnak, hogy megrendelem.

      JOY tényleg nagyon megbízható, örülök, hogy Neked is bevált. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...