2013. február 2., szombat

Teszt: Max Factor Mastertouch korrektor a szem alatti karikákra

Nem vagyok az a korrektoros típus. Ha van-egy két piros folt, azt eltakarja a BB krém vagy az alapozó, de ha mégsem, akkor is bőven elég Nekem egyfajta korrektor, évekig kihúzom vele. Egy ideje azonban úgy érzem, nem ártana rátalálni egy jó folyékony korrektorra, amit használhatok a szemem alá, mert attól valahogy szebb, nyíltabb, üdébb lesz a tekintet.

 
Mivel a legtöbb MF termék bejött, reméltem, hogy ez a korrektor lesz a megoldás a "gondjaimra". Le kell lőnöm a poént: Nem vált be. Mondom is, hogy miért.

A csomagolás oké, tekerős kivitel, egyszerű fekete-átlátszó csomagolás, visszafogott ezüst betűk. Tetszik, praktikus is, hiszen jól látható, hogy mennyi korrektor van még a hengerben, a kupak is jól zár, eddig teljesen oké a dolog.


Az applikátor: Szivacsos, ámde kemény fej, ami alkalmas arra, hogy felvidd a korrektort, de az eldolgozásnál már nem tesz jó szolgálatot. Ez mondjuk nem akkora baj, a gyűrűsujjamat úgyis jobban szeretem használni erre a célra. :)


Illat, állag: Illata nincs, legalábbis nem vettem észre, az állaga folyékony, könnyű eldolgozni, hamar szárad és nagyon könnyen púderes állagúvá válik, de sajnos még így is hajlamos beülni a redőkbe, bár nem látványosan.


Szín: Ez a szín a 306-os, Fair, ami elég világos, sárgás tónusú, Nekem tökéletes.

Pigmentáltság: Na ez az, ahol kezdődtek a problémák. Közepesnek sem mondanám, inkább gyenge. Nekem nincsenek nagy, lila karikáim vagy táskák a szemem alatt, csak egy enyhe világosítást vártam tőle, mégsem igazán tudta végezni a dolgát.


Matt lett a bőröm tőle, és némi különbség azért látszik, de nem annyi, hogy ezért érdemes legyen reggel elővenni...


Tartósság: Mivel a felvitel és az eldolgozás pillanatában sem láttam különbséget az eredeti állapothoz képest, a tartósságot nem igazán tudtam figyelni, így ezt most passzolnám.

Ár/Beszerezhetőség: Nem tudom pontosan, hogy mennyibe kerül, de bármelyik MF állvánnyal rendelkező drogériában megtalálható.


Összességében: Nem ajánlom. Nem túl nagy mennyiség, gyenge fedés, viszonylag magas ár. Nem hiszem, hogy a sötét, lilás karikákon eredményes lenne. Sorry. :(

5 megjegyzés:

  1. Ez tényleg felejtős így a képek alapján.

    VálaszTörlés
  2. A matt hatás látszik, más valóban nem. Ezt kihagyom, köszi a tesztet.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a karikákra jó, pedig nagyon fekete a szemem alatt, bár én alapozás előtt is és után is teszek fel korrektort. Az arcomon több helyen elpattant a hajszálér (olyan mintha piros pattanások lennének), na azzal még egy korrektor és alapozó sem birkózott meg-ez sem.

    Ancsa

    VálaszTörlés
  4. Én korrektor helyett szem alá egy világosabb alapozót, a hibákra pedig egy habállagú alapozót használok. Pont ezért, én sem találtam még igazán jó korrektort.. :/
    Viszont ez, hogy látszik benne h mennyi van még, nagyon praktikus. Jól jönne sokszor az alapozóknál, nem kéne félni a meglepitől, hogy csak fél arcra lesz elég :D

    VálaszTörlés
  5. kar, hogy nem jott be neked!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...