2013. január 30., szerda

Catrice MINIMAX szempillaspirál teszt

A legutóbbi bloggerina talin zsákmányoltam a MINIMAX Precision Volume szempillaspirált, aminek nagyon örültem, mert jó ideje szemeztem már a Catrice spiráljaival.


A reklámszöveg alapján ez egy precíziós, dúsító spirál. Bár a keféje apró (mini), de hihetetlenül dús, drámai pillákat varázsol (max).

A csomagolás: Fényes fekete felülete és duci formája van, a betűk fehérek illetve fényes magenta színűek.   
12 ml, szemészetileg tesztelt.


A kefe: Műanyag kefe, amin propeller formában helyezkednek el a fésűk. Nem tüskék, fésűk. A fogak között viszonylag nagy a hely, illetve a fésűsorok között is.  A mérete tényleg kicsi, de nem idegesítően apró.


Használat: Először bánj óvatosan a kefével! Nekem az elején többször sikerült a felső vízvonalamat megsérteni a kefével, mert a pillák tövében akartam dolgozni vele, de nem jól mértem fel a fogak hosszát. Ez persze maradandó sérült nem okozott és idővel megtanultam, hogy "meddig mehetek el", de az első pár alkalommal ez nem tetszett.  

Illat, Állag, Szín: Tipikus spirál illata van és kissé folyékony az állaga, de ez idővel változik. A színe szép fekete, nem lehet rá panasz.

A hatás: A fésűs kefe tulajdonképpen arra hivatott (gondolom én), hogy szálanként szétválassza a pillákat, amitől összességében dúsabbnak hat a pillasor. Amíg még friss volt a spirál és kicsit folyékonyabb volt az állaga, addig a pillák sokszori fésülés után is többnyire tényleg különváltak, bár inkább a hosszabbító hatás érvényesült. Maximális dússágot tehát nem értem el, de szép természetes, hosszú, különálló pillákat kaptam.

Aztán ahogy sűrűsödött az anyag, már egyre kevésbé sikerült igazán szétválasztani a pillákat, mert a fésűsorok közt megbújó festék gyakran összeragasztott pár pillát, amit aztán később sem sikerült teljesen külön választani. Öröm az ürömben, hogy ekkor már dúsabb hatású pillákat kaptam. 


Annak érdekében, hogy elérd a maximális dússágot, viszonylag sokat kell fésülgetni, ilyenkor azonban már a spirál nem választja szét a pillákat olyan szépen és a hosszabbító hatás sem olyan látványos, de cserébe tényleg dúsabbak a szempilláik! Ahhoz azonban, hogy tényleg szép legyen és ne legyen kusza a pillasor, sokat és óvatosan kell fésülgetni őket!

Tartósság: Nem pereg, nem kenődik, ezzel nincs probléma.

Ár/Beszerezhetőség: Sajnos az árát pontosan nem tudom, de 1000 Ft körül lehet, minden CATRICE pulttal rendelkező drogériában kapható.    

Összességében: A végeredmény szép, ehhez kétség sem fér, de nehézkesnek találtam a használatát. Ár-érték arányban ettől függetlenül nagyon jó, de valószínűleg nem veszem meg ha elfogy, inkább kipróbálok valami mást.

2 megjegyzés:

  1. Valamit tehettél volna az ecset mellé, hogy látszódjanak az arányok. Ettől függetlenül be fogom szerezni, úgy tűnik, hogy egy próbát megér.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...