2013. január 22., kedd

Megbízható eladók az ebay-en


Mivel nagy ebayer vagyok (havonta rendelek kozmetikumokat, akár többször is), viszonylag sok tapasztalatom van a rendeléssel, fizetéssel, pénzvisszatérítéssel kapcsolatban.

Nem akarok az ebay-es regisztrációról, vásárlásról írni (ha csak nem kéritek), inkább leírom, hogy én személy szerint hogyan választok eladót az ebay-en illetve felsorolom a kedvenc eladóimat, akiktől tényleg érdemes rendelni. :)
 

Ha tudom, hogy konkrétan mit akarok, akkor beírom a termék pontos nevet a keresőbe. A találatokat sorba rendezem aszerint, hogy melyik a legolcsóbb (postaköltséggel és a termék árával együtt) és megnézem az első 3 legjobb ajánlatot. 

Ha TOP-rated seller-t (azaz  kiváló eladót) találok – kis színes kitüntetés van a neve mellett – akkor általában nem is keresek tovább, mert náluk szinte mindig ingyenes szállítás van és a pozitív értékelések aránya 100% körüli, tehát a vásárlók elégedettek, a csomagok rövid időn belül, sértetlenül megérkeznek és ha akad is gond, az eladó készséges és segítőkész.  
Ha nem TOP-rated seller-rel van dolgom, akkor beleolvasok az értékeléseibe, megnézem a pozitív értékelések arányát, és ha utóbbi 90% fölött van, és nem találtam negatív, vagy rosszat sejtető értékelést, akkor rendelek az illetőtől.

Főleg olyan eladókkal kerültem kapcsolatba az utóbbi időben, akik koreai BB krémeket, koreai kozmetikumokat árulnak, mert az itthoni lelőhelyet nem engedhetem meg magamnak, viszont nem akarok kimaradni a jóból. :)


gentlershop: Minden Baviphat termékemet tőle rendeltem és mindig 100%-ig elégedett voltam. Kivétel nélkül minden csomag megérkezett egy héttel a postázást követően, sértetlenül, jól becsomagolva, sőt ajándékot és koreai arcápoló mintákat is kaptam.
Koreai származású eladóként nem meglepő, hogy főleg a koreai kozmetikai márkák találhatóak meg nála: Skinfood, Tonymoly, Baviphat, Etude House, Thefaceshop... sminkek és arcápolók is.
(TOP-rated seller)



joy017: Róla már egyszer írtam egy külön megjegyzést, az Ő ebay webshopja a legjobb NYX lelőhely a világon! :) /ITT írtam róla./ Mindenkinek ajánlom, aki szemez a NYX-szel, de nem tudja honnan rendeljen. Olcsóbb, mint a Cherry Culture, ajándékot is kapsz ha sokat rendelsz, sőt, a postaköltségen is spórolhatsz, ha egyszerre több terméket vásárolsz (és egyben fizeted ki).
NYX termékeken kívül találunk Nála Red Cherry műszempillákat, Ardell és DUO ragasztókat is.
(TOP-rated seller) 



A következő 3 eladónál szinte mindenféle BB krém megtalálható. Ők a kedvenc, koreai BB krémeket áruló eladóim. Mindegyiküktől rendeltem már, nem is egyszer, és soha semmilyen gond nem volt. Eredeti termékeket árulnak és minden nagyon gyorsan, sértetlenül ideért.

sing-sing-girl-nél a nagy koreai márkák érhetőek el: Missha, Skin79, Etude House, Lioele, Tonymoly, BRTC, Skinfood, Thefaceshop és még rengeteg számomra egyelőre ismeretlen BB krém márka, pl. a Holika Holika. Vannak smink termékek és arcápolók is, de főleg BB krémek terén nagy a kínálat. A legnépszerűbb BB krémekből minták is rendelhetők nála.  
(TOP-rated seller) 


cosmetic.love-nál szintén mindenféle BB krém megtalálható, illetve különböző koreai sminktermékek és arcápolók is. Tonymoly, Missha, Skin79, Lioele, BRTC, Skinfood, Thefaceshop, Etude house.
(TOP-rated seller) 


ideaseller_kr: A korábban felsorolt koreai márkák közül mindet megtalálod Nála is, sminkcuccok, BB krémek és arcápolásó termékek is elérhetőek.
(TOP-rated seller) 



Fontos!
Egyik eladótól sem kapok jutalékot, kedvezményt, ajándékot, sem mást a fent elhangzottakért, a poszt pusztán azért született meg, hogy segítsen Nektek az ebay-es eladók között eligazodni. 


Ti mit rendeltek leggyakrabban az ebay-ről? 

13 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon hasznos bejegyzés volt !!! :)

    VálaszTörlés
  2. űtonymoly cuccokkal olyan rég szemezek, olyan aranyosak, és borzasztóan tud rám hatni a cukiság. :D
    Szóval köszi a tippet! ;)

    VálaszTörlés
  3. ezt a cikket nem kellett volna megnéznem..pont pár napja tudtam le egy e-bayre rászabadulós vásárlást, és megint egy halom dolgot bepakoltam wish list-re :P

    VálaszTörlés
  4. köszönöm!!:) Már mióta keresek egy normális áron futó nyx termékeket áruló oldalt/embert/akármit. Elmondhatatlanul boldog lettem :D

    VálaszTörlés
  5. Hozzáteszem, én már jártam úgy, hogy nem jött meg egy termék, de az eladó a pénz visszafizetése után megkért, hogy értékeljem pozitívra. Szóval nem feltétlenül azért top rated valaki, mert a terméke is szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, az értékelésnél az eladó hozzáállását, Őt magát értékeled, nem a terméket.

      Aki visszautalja a pénzt, annak én is pozitívat szoktam adni, de beleírom a szövegbe, hogy nem kaptam meg az árut, viszont visszakaptam a pénzt.

      Törlés
  6. Most fogadtam meg, hogy egy ideig nincs Ebay erre jössz itt ezzel, hát komolyaaan elegem van :D Most muszáj vagyok böngészni Náluk, aminek érzem hogy pénzszórás lesz a vége D: Hasznos bejegyzés volt, köszi :)

    VálaszTörlés
  7. Köszi a postot, nagyon hasznos volt :) Legalább mostmár tudom, hogy kiktől érdemes rendelni. Eddig nem igazán mertem ebay-ezni. Remélem még lesz pár hasonló post :)

    VálaszTörlés
  8. Még egy kérdés : a bb krémes eladónál, azok eredetiek? (csak mert nagyon olcsó minden) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút! Eddig minden BB krém amit kaptam eredeti volt. (Rendeltem már a bbkrem.hu-ról is, így össze tudtam hasonlítani, ráadásul minden annyira olyan, mint a többiek által írt tesztekben, hogy kizártnak tartom, hogy hamisítvány lenne!)

      Törlés
  9. A BB krémeket én is sing-sing-girl-től rendelem, nagyon kedvesen csomagol kis mintákat is a megrendelt áruk mellé, és egy aranyos kis köszönöm-kártyát is. :)

    http://barkingbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Jó kis poszt. Esetleg, ha szoktál rendelni olcsó ékszereket, táskákat ajánlnál szintén megbízható eladókat? :)

    Ancsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Táskát, ékszert ritkábban rendelek, előbbit szeretem megnézni élőben, az ékszeres TOP eladókat viszont még keresem. Ha összejön egy posztba való adag, Őket is felsorolom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...