2013. január 21., hétfő

Kívánságlista újratöltve

Az előző kívánságlistámról már elég sok mindent kipipáltam, de azért folyamatosan írok hozzá vagy húzok ki dolgokat, így július óta sokat változott a lista. Mivel itt az új év, úgy gondoltam írok egy új verziót, nem szerkesztgetem tovább a régit, sőt új csoportokat alkotok.  

(Ezeket a kívánságlistás posztokat főleg magamnak írom, mert így a neten bármikor, a kis jegyzetfüzetem nélkül is látom, hogy mi szerepel még a listán.:))

1. Az első csoport a "Muszáj beszerezni", vagyis amiket mindenképpen szeretnék megvenni, csak idő kérdése:

Lioele Triple BB krém
Skinfood Aloe BB krém - 2 
Terra Naturi pirosító - Sugar brown
Rimmel Stay Matte 001
Tusfilc
Hővédő spray
Milani Baked pirostó -  Coralina
NYX egyrészes szemhéjpúder - Morocco 
Szűz kókuszolaj a hajvégekre
Ricinusolaj a szempillámra 
NYX szemöldökszett (stencillel) - Szőkéknek
Alverde makadámdiós testvaj

2. "Majd ha elfogyott a jelenlegi", vagyis amiket csak akkor veszek meg, ha a jelenleg használt termék elfogyott:

JLO Glow after dark parfüm - ha elfogyott a Bruno Banani
Clean&Clear mélytisztító arclemosó és tonik - Ha elfogyott a Garnier Pure
Missha The Style Under Eye korrektor - világos - Ha elfogyott a MF
NYX HD szemhéjalapozó - Ha elfogyott az UDPP

3. A "Még gondolkozom rajta" kategória a következő, vagyis ezeknél a cuccoknál még nincs must-have érzésem, de erősen piszkálják a fantáziámat:

elf Mineral pirosítók - Rose, Plum
elf Mineral alapozó- Light
Milani Minerals pirosító - Mai Tai - Már nem gyártják
Garnier szépítő olaj
RapidLash szempillaszérum
Sleek Showstopper paletta
Sleek pirosítók-  Life's Peach, Coral
Coastal Scents 252 Ultimate paletta
Catrice Made to stay - Jennifer's Goldrush
Avon argán olajos hajvégápoló
Missha Signature BB krém 


4. "Majd ha akció lesz" kategória: vagyis amiket teljes áron drágállok, de egy nagyobb akció keretében szívesen megvennék:

L'Oreal Infallible szemhéjpúder - Metallic Lilac 
DKNY Sweet delicious - Creamy meringue
Garnier BB krém olajmentes verzió- Light
Max Factor pirosító - Chestnut, Sable
Artdeco pirosítók - 44, 25, 02
TheBodyShop testtvaj és szépítő olaj
elf Mineral rúzsok: Barely Bitten?, Ripe Rose, Rustic Brick?, Rosy Tan, Royal Red

5. A "Majd nyárra" csoport, vagyis amit biztosan meg fogok rendelni, de egyelőre ráér, mert ezek a színek csak a nyári bőrszínemhez passzolnak:

Nektek is vannak hasonló csoportjaitok, ha nem is elektronikus formában, de füzetben vagy akár fejben?

5 megjegyzés:

  1. Szerintem is hasznos dolog, fejben, vagy a telefonon szoktam vezetni őket, így szintén bármikor elérhetőek. A kategorizálás is jó ötlet :)
    Néha arról is csinálok listát, hogy mi az aminek még akkor sem akarok elcsábulni, ha nagyon megéri (most pl ilyen a sokadik rózsaszín körömlakk, hiába olcsó, ha egy élet alatt sem tudom elhasználni :) )

    VálaszTörlés
  2. Nekem csak fejben van meg a lista, illetve a blogra egyszer kitettem egy álomverziót és egy elérhetőt. Mostanra kb. mindent beszereztem, amire vágytam, de körömlakktéren azért mindig akadnak must have-darabok :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigyellek! Nekem sosem sikerült még leüríteni egy listát sem teljesen...:(

      Törlés
  3. Akkor szorítok, hogy sikerüljön! A Life's a Peach egyébként az egyik kedvenc pirosítóm, csak ajánlani tudom :-)

    VálaszTörlés
  4. Én ezt a kókuszvajat rendeltem, imádom! Nagyon szuper, 100% kókuszból, semmi hozzáadott adalékanyaggal. Ugyanebből a boltból van kókuszolaj is, íz és illatmentes, főzéshez, azt is nagyon szeretjük. Én csak ajánlani tudom!

    http://bionom.hu/biobolt/kozmetikumok/testapolas/testvajak/kokuszolaj-kokuszzsir.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...