2013. január 3., csütörtök

Teszt: Max Factor Eye Brightening szempillaspirál

A Max Factor spiráljait nagyon szeretem. Hatalmas kedvenc a False Lash Effect és az Xperince, így elég nagy elvárásaim voltak a Max Factor legújabb spiráljával az Eye Brightening-jével szemben is.

A spirál különlegessége, hogy a színe nem sima fekete vagy barna, hanem az adott szemszínt kiemelő, valamilyen sötét szín. Bár az én szemem kék, a barna szeműeknek szánt árnyalat került a csomagomban, így konkrétan nem tudtam kipróbálni, hogy ez a hatás mennyivel szebb/jobb egy sima fekete spirálnál, az azonban biztos, hogy a barna szeműeknek szánt szín nem sokban különbözik egy normál fekete spirál színétől, én szürkés feketének látom, amiben nagyon apró ezüst csillámok vannak. (Ezekből persze a pillákon semmi nem látszik.)


A csomagolás nem túl megkapó, legalábbis nekem annyira nem jön be ez a fehér-fekete dizájn, de a fogása kényelmes és jól záródik. 7,2g.    



Az illata a már jól megszokott Max Factor spirál illat. Minden MF spirálomnak ilyen az illata, nekem tetszik, bár csak közelről érezhető. Az állaga már az első alkalommal is hibátlan, nem is túl folyékony, nem is túl szilárd, pont jó.

A keféje műanyagból készült és kísértetiesen hasonlít az Xperince keféjére, talán kicsit hosszabbak/nagyobbak a tüskéi.


Természetes, szép, szétválasztott pillákat varázsol. Hosszabbításban a legjobb, de dúsításban sem rossz, nem ragasztja össze csomókba a pillákat, könnyű használni és két rétegben sem póklábas...

 Spirál nélkül:

1 réteg spirállal: 

2 réteg spirállal: 

Amit nagyon szeretek ebben a spirálban, hogy nem keményíti meg annyira a pilláimat. Ha hozzájuk érek, nem azt a kőkemény, törékeny festékréteget érzem, hanem valamivel rugalmasabb, puhább szempillákat, amin ugyan van festék, de nem olyan természetellenes érzés. Kellemes viselet. 

Tartósság: Nem pereg, nem morzsolódik, nem kenődik. Hetek óta használom, sosem volt gond vele. 

Sajnos az árát nem tudom, de ha nem drágább, mint az Xperience vagy a False Lash Effect, akkor Nekem már megéri. :)

Nekem nagyon bevált ez a spirál, szeretem. :D 5/5

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...