2013. január 13., vasárnap

Sleek Ultra Matte Darks paletta minták

Már többször hangoztattam, hogy én a metál fényű szemhéjpúderekért vagyok oda. Igen ám, de a mélyítővonalba, árnyékoláshoz, a szempillatőhöz és a szemöldököm alá is mindig matt színeket használok, a metálos szemhéjpúderek csak a mozgószemhéjamon élveznek előnyt.
A jól bevált matt szemhéjpúderem persze megvannak, de úgy gondoltam ideje beszerezni egy matt palettát, hogy bebiztosítsam magam és hozzájussak néhány új matt színhez.

A csomagolás, az illat, a tartósság, a pigmentáltság kérdésével most nem foglalkoznék, volt már róla szó számtalanszor. Legyen elég annyi, hogy nem rendelkeznék 5 Sleek palettával, ha nem lennék elégedett velük. :P


A paletta színösszeállítása elég jó lett, vannak itt alapszínek (fekete, barna, fehér, bőrszínek) és jó pár árnyalat a színesebb színek közül is (lila, kék, zöld, szürke, bordó). Íme a minták:

Orbit - haragos kék
Ink - indigó kék
Highness - sötét lila

Noir - fekete
Dune - bézs
Pillow Talk - hivatalosan krémszín, de nekem inkább fehérnek tűnik 


Thunder - szürke
Maple - bordós-barna
Flesh - egy újabb bézs


 Paper Bag - kávé
Villan - egy újabb lila
Fern - haragos zöld

Azt azért fontosnak tartom elmondani, hogy a szemhéjpúderek textúrája eltérő. Bár mind matt finishű, és a legtöbb nagyon finom, selymes tapintású, azért vannak olyanok is, amik keményebb, darabosabb állagúak.
Nagyon kellemes textúrája van pl. az Orbit-nak, a Dune-nek, a Pillow Talk-nak, a Thunder-nek, a Maple-nek, a Flesh-nek és a Paper Bag-nek, a többi szín azonban érdesebb, durvább tapintású, főleg az Ink!

Ez persze nem befolyásol a használat során semmit, minden szín szépen pigmentált, viszont mikor a mintákat húztam a kezemre, akkor ezeknél a színeknél nem lett olyan egyenletes a végeredmény. (Ez élesben már nem volt probléma.)    

Ti rendeltetek a Sleek matt palettáiból? Nektek mi a véleményetek róla? Hogy álltok a matt színekkel?

11 megjegyzés:

  1. A Maple nagyon jól néz ki így a képen.

    VálaszTörlés
  2. ó-ó...most érzem úgy hogy kell! :)

    VálaszTörlés
  3. Utánad én is megvettem, nagyon szeretem csak nem tudom kihasználni annyira, mert inkább natúrabb színeket használok, de tényleg nagyon jó ez a paletta, nézegetni is szeretem :DD

    VálaszTörlés
  4. Érdekes színek! :) Kiváncsi vagyok, hogy tudod majd kombinálni. :)
    Amúgy nagyon tetszik a blogod dizájnja! :)

    VálaszTörlés
  5. Uhh, gyönyörűek, főleg a Villan! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is ez a paletta van meg, és a Villanbe szerelmes vagyok :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tuti ez a paletta!
    off: próbáltam neked emailt küldeni, kérdésem volna, csak visszadobta a mélerdémon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem túl személyes a kérdés, kérdezhetsz Formspringen is! :)

      Törlés
  8. Konkrét kérdésem volna, amit illusztrálnék is képpel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos jobb ötletem nincs. Próbálkozz az e-maillel...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...