2013. január 5., szombat

Rimmel Hydra Renew multidimenziós ajakrúzsok

Hosszú hónapok óta végre van időm és kedvem megmutatni Nektek ezeket a rúzsokat, amik már régóta arra várnak, hogy végre posztoljak Róluk. :) Mivel nem most vettem őket, sajnos fogalmam sincs, hogy ezek a rúzsok még kaphatóak-e, de ha igen, vessetek rájuk egy pillantást, ha legközelebb találkoztok egy Rimmel állvánnyal. :) Ezeknek a rúzsoknak amúgy is figyelemfelkeltő csomagolásuk van, szóval ki fogjátok szúrni Őket. :)


Tükörfényű lila csomagolás, ezüst díszítőcsíkkal a közepén, a tetején pedig ott a Rimmel korona. Könnyű, nagyon jól záródik, a szín nevét és számát jelölő címke színe utal a rúzs színére. 4g.



Az illatuk tipikus rúzs illat. Nem túl kellemes sem szagolgatni, sem ízlelgetni, de engem ezek a dolgok annyira nem szoktak zavarni, úgyhogy emiatt én nem panaszkodom. Az állaguk viszont nagyon kellemes, megfelelően krémes, jó érzés viselni, könnyen lehet, hogy valóban hidratálják az ajkakat. (A csomagolás szerint ez egy intenzív hidratáló ajakrúzs.)

Könnyű dolgozni velük, mert már egy rétegben is egyenletesen és szépen fednek, intenzív színűek.  
A tartósságuk nem kiemelkedő, de panasz emiatt sem érheti őket.

Nekem két szín van meg:
110 - Rose Sorbet
840 - Cherrylicious 

Előbbi egy igazán egyedi szín. Ez egy különleges, narancsos-barackos-korallos, határozottan élénk szín, aminek gyönyörű fénye van. Nem tartalmaz látható csillámokat és nem vizes a fénye, inkább olyan fémesen, metál fénnyel csillog, így ahol fény éri, világosabb és fényesebb lesz, ahol pedig nem, ott sötétebb és mattabb. Nagyon különleges.







 A Cherrylicious ehhez képest valamivel egyszerűbb szín, de én totálisan odavagyok érte. Ez egy sötét bordós - szilvaszín, ami néha vörösbe hajlik, néha viszont inkább rózsaszínes fénye van. A finishe teljesen más, mint a Rose Sorbet-nek, ez nem metál fényű, hanem inkább csillogó, köszönhetően a mikrocsillámoknak.   









Van hasonló színű rúzsotok? A hétköznapokban bevállaltok egy nagyon sötét vagy egy nagyon feltűnő, élénk színű rúzst?

5 megjegyzés:

  1. Mind a kettő gyönyörű szín, nekem talán a második tetszik jobban. Hasonló színem ugyan nincs, de ezek után lehet beszerzek egyet. Egyébként én simán viselek hétköznapokon is sötét, vagy élénk rúzsokat, mert szeretem, hogy szép kontrasztot adnak a fehér bőrömmel :)

    VálaszTörlés
  2. én is szeretem ezeket a rúzsokat, nekem szinté a Rosé Sorbet, és a Coral Spark van meg. Még akciósan vettem őket 350 Ft-ért. :)

    VálaszTörlés
  3. Szépek, nekem a Coral sparks van meg. Nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  4. már a külseje is szép, de a belseje még gyönyörűbb :)

    VálaszTörlés
  5. Szeretem a Rimmel rúzsokat! :) Mostanában inkább a számat hangsúlyozom, szóval sokszor viselek a hétköznapokon is erősebb vagy élénkebb rúzsokat! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...