2013. április 29., hétfő

Elfogytak 3. rész


Ma azokról a kiürült termékekről lesz szó, amik nem lopták be magukat a szívembe, így a jövőben több mint valószínű, hogy nem fogom őket újravásárolni (vagy teljes méretben beszerezni). Íme:


L'Occitane cseresznyevirágos kézkrém: Bevált? Igen. Luxusélményt nyújtott? Nem igazán.
Még karácsonyra kaptam egy L'Occitane ajándékcsomagot, abban volt ez a kis 30 ml-es kézkrém is. Sosem volt még ilyen kézkrémem, sőt semmim ebből a márkából, viszont tudtam, hogy ez egy magasabb árkategóriás, híres és sokak által szeretett márka, nagy elvárásokkal kezdtem meg tehát a tesztelést. Az állaga kellemes, krémes, nem túl híg, nem túl nehéz, hamar beszívódik. Az illata is finom, de nem különösebben különleges, egyértelműen virágillat. Nem túl édes, nem túl tömény, jó, de nem nyűgözött le. (Ami baj!) A hidratáló hatása egyébként nem rossz, de semmi extra. A márka név és az ára miatt többet vártam, de a fentiek alapján a L'Occitane kézkrémek ezentúl sem lesznek állandó szereplői a táskámnak.


Fruttini csokis mini testvaj: Nem vált be. Nagyon nem. A csomagolás tetszik, az illata sem kifejezetten rossz (bár köze nincs az igazi csokihoz) és az állaga is tűrhető (gumiszerű). A hidratáló hatás jó, valóban puhább lett a bőröm még a nagyon száraz területeken is, DE! Nem szívódik be teljesen! Egy idő után elmúlik a krémes érzés a bőrön, de ha hozzáérek a bekrémezett területhez, majd esetleg megérintem a számat, azonnal érezhető az erős, vegyszeres íz, akár órák múlva is, akkor is ha jó alaposan kezet mosok. Biztosan nem vásárolom újra, utáltam minden grammját... 


Max Factor Mastertouch korrektor:
Ahogy korábban a tesztben is írtam, a gyenge fedése miatt nem vált kedvenccé, de azért elhasználtam persze. BB krém fölött már egészen jól működött egyébként, de így sem vásárolom meg. Ennél sokkal jobb, ráadásul olcsóbb korrektorok is vannak a piacon.  

Catrice Glamour Doll szempillaspirál: Az elején nagyon tetszett. Az első héten kedvem lett volna megírni a tesztet Róla, de valamiért nem jött ki a lépés és el kellett halasztanom a posztolást. Jól tettem, hogy nem kapkodtam el, ugyanis néhány nap múlva a festék száradni kezdett, ma pedig már ott tartok, hogy használhatatlan, így valószínűleg nem is lesz önálló teszt Róla. Nem tudom, hogy más is tapasztalt-e ilyet, lehet hogy ez egyedi eset volt, de nem merem újravásárolni. Maradok a jó kis Max Factoros spiráljaimnál.

essence superfine tusfilc: A hónap egyik nagy csalódása volt, ahogy a tesztben is írtam. Nem tartós, könnyen elfolyik, a filc vége hamar kiszárad, ráadásul néhány óra alatt úgy megfogja a bőrt, hogy utána már semmivel nem tudod lemosni. A szín és a pigmentáltság oké, de ezen kívül minden másban elbukott. Kár érte. 


Oriflame Happy Relaxing narancsos kézkrém: Könnyű narancsos illat, már-már híg, határozottan vizes állag. Könnyen kenhető, hamar beszívódik, de hidratáló hatása a nullával egyenlő, így kizárt, hogy újravásárolom. (Lehet hogy már nem is gyártják, elég régen vettem.) 

Nivea Young Control Shine mattító arckrém: Ez a krém majdnem a 2. csoportba, azaz a "talán újraveszem" csoportba, de végül meggyőztem magam, hogy annyira azért nem szerettem. Az első alkalomtól az utolsóig szépen mattított, nagyon hamar beszívta a bőröm, kellemes az állaga is, de nem szerettem az illatát. Nem kifejezetten büdös, de egyszerűe nem szerettem magamra kenni, hiába működött jól. A Baviphat almás éjszakai kréme ugyanezt tudja (ha nem többet), ráadásul isteni az illata, úgyhogy inkább azt fogom újravásárolni, ha egyszer elfogy.


A következő termékekből csak mintám volt, hosszú távú tapasztalatokkal tehát nem szolgálhatok, de az első benyomásokat leírom:

L'Oréal Youth Code arckrém minta: Csak mintám volt belőle, de egyetlen alkalom is elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, ezt a krémet nem nekem találták ki. Az állaga szérumszerű (híg és könnyű), de elég lassan szívódott be, ráadásul néhány óra után úgy csillogott az egész arcom, mint a fene. (Mintha egy kiló zsírt kentem volna az arcomra....) Lehet, hogy ettől függetlenül hatékony, de ezt nincs kedvem kideríteni, ha ennek a zsírosan fénylő bőr az ára. Nagyon nem vált be, kizárt, hogy megveszem teljes méretben.


Tonymoly Tomatox Magic Whine Massage Pack minta: Tulajdonképpen nem rossz. Pakolásként, éjszakai krémként és masszírozáshoz is használható, kellemes az állaga, az illat is nagyon jó (semmi köze a paradicsomhoz szerencsére), de elmaradt a wow érzés. Két alkalom után mondjuk sok mindent nem lehet leszűrni a hatásáról, de mivel a Baviphat maszkja után azonnal éreztem a változást és nagyon elégedett voltam vele, maradok annál, Ő pedig egyelőre lekerül a kívánságlistámról.


Tonymoly Intense Care Dual Effect Sleeping Pack minta: Ugyanazt tapasztaltam, mint a Tomatox-nál. Jó állag, finom illat, nagyon-nagyon hamar beszívódik, de másnap reggel semmi extrát nem tapasztaltam. Se puhább, se simább, de üdébb nem lett az arcom (legalábbis két alkalom után), így egyelőre biztos nem rendelek nagy kiszerelést. (A ránctalanító hatást nem tudtam tesztelni, hiszen ez egy nagyon kis mennyiség, ráadásul nincsenek ráncaim.)


Lioele Dollish Veil Vita BB krém (lila) - Skin79 white reviving BB krém -Etude House Precious Mineral BB krém: Mindhárom BB nagyon tetszett először. Mind világos színű, az állaguk kellemes, könnyen terülnek, a fedésük közepes illetve erős, úgyhogy a sminkelés után közvetlenül mindig elégedett voltam az eredménnyel, de végül sajnos egyik sem vált be igazán.

Február-március környékén próbálgattam őket, amikor még nem volt nagy meleg, sőt, még hó volt, így azt gondoltam, a kifényesedéssel biztos nem lesz gond. Sajnos azonban néhány óra után mind kifényesedett az orromon, hiába púdereztem le őket. (A Skin79 Hot Pink, a Skinfood Aloe, a Missha Perfect Cover és a Lioele Triple sosem fényesedett ki ilyen időjárási körülmények között, sőt, nyáron sem sűrűn...)

A Lioele Dollish BB érdekessége, hogy maga a krém lila színű (van zöld változat is) amikor kinyomod, de a bőrön hamar testszínűvé válik. Nem lenne rossz ez a BB, de az oil controll esetemben gyengének bizonyult, így nem fogom megvásárolni teljes méretben, ez biztos. 

Ez tetszett a legjobban a 3 közül, ennek volt a legjobb az állaga és a színe is, a fedése is erősnek mondható,  de Ő is nagyon hamar kifényesedett, beleült a pórusokba és jócskán megkopott a fedése már délelőtt, úgyhogy passzoltam... 

 Ez a BB jobban szabályozta a faggyútermelést, mégsem éreztem azt, hogy: "Hűha, de jó! Nekem ez kell!". Valahogy alulmaradt a korábbi BB krémeimmel szemben.


Ti próbáltatok már ezek közül valamit?

6 megjegyzés:

  1. Ezt az Etude House BB-t használom már kb. fél éve, és elégedett vagyok vele. Szerintem egy jó alapot ad, ami azért tartós is, pedig nekem zsíros-vegyes bőröm van. Használok rá egy kis translucent púdert fixálásképp, az sokat javít mondjuk. Most nyárra viszont világos lesz az árnyalata, ezért kellene valami, ami a vegyes bőrrel elbír, de inkább sárgás tónusú bőrre való. Van esetleg ötleted, mivel próbálkozzak? Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Skinfood aloe határozottan sárgás és nagyon jól bírja a nyári meleget, de a Lioele Triple the Solution is nagyon bevált nekem nyáron.

      Törlés
  2. Egyébként a fruttinitol ilyen csokis afonyas testradirt használok, ha egy kis luxust akarok csempeszni a furdesbe. :) A tomatox-os mintából én is kaptam az ebayrol, egyszer jó volt, de annyira nekem se adott extra élményt, hogy megvasaroljam. A cseresznyeviragos loccitane kezkremen regota gondolkodom, de most meggyoztel, hogy nem kell elkapkodni. Amugy nekem a legjobban egy Cetaphil nevu tegelyes krém vált be. Télen borzasztoan ki szokott szaradni a bőr a kezemen, de ha ezzel kenem be lefekvés előtt, csodát tesz.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Utánaolvasgattam a skinfood-nak és a lioele-nek, amiket ajánlottál, de mindkettőnél végül volt valami, ami miatt úgy éreztem, hogy más kellene.
    Végük ebay-ről rendeltem egy Magyarországon kevésbé ismert terméket, amivel az első BB-krémem vásárlásakor is szemezgettem, és ha nem bánod, szeretném a figyelmedbe ajánlani. A neve Kanebo Kate, japán termék. Sárgás színű, könnyű krém (zselésnek írják, de szerintem ez krém). A fedése nem túlzottan erős (építhető szerintem), de nekem megfelel, abszolút nem érzem, hogy van valami az arcomon, egyszerűen csak olyan egységes bőrfelületet ad, "jólápolt" hatást kelt. (Ezt a férjem mondta így, megerősítette még nap végén is, hogy nem látszik, hogy valami lenne az arcomon, ami azért nagy szó, mert eddig akármit használtam, alapozót, BB-t, mindig tett rá megjegyzést, ha azt látta, hogy csak egy kicsit is inkább kihozza az aprócska hibákat /pici ráncok, szárazabb bőrrész, stb./.) Én a legsötétebbet vettem most, a D árnyalatot, ez télre sok, de így a napsütéses időszakban jó lesz. Szóval életem legjobb fedőkréme, alapozót, BB-t együttvéve! Ja, és vegyes bőröm van, az orromra akármit kenek, pár óra múlva csillog és kész, ezzel még ez a probléma is mérséklődött. (Translucent púdert használok rá.) És 30-as fényvédővel rendelkezik, a rendeléstől számítva kb. 10 nap alatt kaptam meg.
    Bocsi, ha kicsit reklámszagú lett, de egyszerűen IMÁDOM, és szeretném megosztani másokkal is! :) De ha mégis zavarónak találod, nyugodtan töröld a hozzászólásom, nem sértődöm meg! :) Szép napot, szia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, köszi a tippet! Örülök, hogy megírtad, mert egyfolytában új BB krémeken jár az eszem, szeretek felfedezni újakat. Utána nézek a tiédnek is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...