2013. április 4., csütörtök

Márciusi kedvencek

Ebben a hónapban többször is újra és újra szerelembe estem néhány a fiók mélyén lapuló, rég elfeledett sminktermékkel. Ez az egyik hátránya, ha túl sok cuccot halmozol fel...egyszerűen elfelejted használni a régebben zsákmányolt dolgaidat.

Az egyik ilyen dolog például a Coastal Scents Warm és a Coastal Scents Metal Mania palettám. Hihetetlen, hogy korábban hónapokig nem nyúltam egyikhez sem, most viszont már nincs olyan nap, hogy ne használnám valamelyiket. A Metal Mania színeit inkább a mozgószemhéjon használom, mert ott szeretem a csillogó szemhéjpúdereket, de ha a mélyítővonalról, satírozásról vagy kiemelésről van szó, csakis a Warm palettáért nyúlok mostanában.


A szempillaspirálok közül ebben a hónapban egyértelműen a Max Factor Eye Brightening spirálja volt a befutó. Biztosan újravásárolom majd, ha elfogy, nagyon meg vagyok vele elégedve. 


Március minden napján a Skin79 BB-je volt az alap, továbbra is nagyon szeretem.:)


Pirosító fronton több kedvencem is volt, de a legjobban a Sleek Rose Gold-ja varázsolt el (sokadszorra). Tudom, hogy már a könyökötökön folyik ki, de tényleg nagyon-nagyon szép ez a szín! :P


Ha pigment, akkor elf! :) Nem bánnám, ha megjelenne néhány új szín a szortimentben, mert nagyon szeretem ezeket a pigmenteket, talán jobban, mint bármelyik másik pigmentet.

Ez egy nagyon különleges árnyalat - arany, enyhén zöld és barnás egyszerre. (Caffinated)

A kedvenc kézkrémem pedig egyértelműen az essence téli kollekciójának egy darabja volt a múlt hónapban, mégpedig az almás fahéjas puncs. :) Még a L'OCCITANE cseresznyevirágos kézkrémjét is lekörözte Nálam, nagyon szeretem.


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

11 megjegyzés:

  1. A Warm paletta és a pirosító nagyon a szívem vágya, gyönyörűek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Akkor az elf ezek szerint jó márka? Nem vagyok otthon ezekben teljesen, inkább csak a legfelkapottabb márkákat ismerem, ez pedig kimaradt. A kérdésem apropója pedig az, hogy most kaptam egy elf szemhélypúder-palettát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem az elf cuccokat. A Mineral és a Studio vonal szerintem abszolút jó minőségű, a régebbi "sima" elf termékek közül viszont még semmit nem próbáltam, így azokról nem tudok érdemben nyilatkozni.

      Törlés
    2. Szóval akkor határozottan nem noname és nem gagyi. Ez a lényeg, köszi!

      Törlés
    3. Nem! Angliában nagyon is ismert és népszerű!

      Törlés
    4. Én ott a MUA-ra figyeltem fel, be is spájzoltam egy csomó mindent. Az elf-palettát Kanadából kaptam, és akkor ezek szerint keresztanyám ismét nem nyúlt mellé :)

      Törlés
  3. A Coastal Scenst palettájától kimondottan irtózom, akkora brutál nagy hogy verekedni lehetne vele, lehet hogy gyönyörű színek vannak benne, de én hosszú távon nem bírtam ki és tovább adtam rajta. De a Sleek pirosító és kontúr palettái a szívem csücskei ezért őket nagyon szeretem! Az elf pigment pedig felkeltette az érdeklődésemet.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a Warm paletta... :) Szépen építhetőek, satírozhatóak és intenzívek a színek? Vagy szerinted jobban megéri beruházni pár jól eltalált MAC szemhéjpúderre? :)
    Köszi: Eszter

    VálaszTörlés
  5. Nekem fájna a szívem annyi pénzt kiadni egy MAC szemhéjpúderre. Vannak a piacon olcsóbb, nagyon jó minőségű cuccok, csak ki kell fogni őket.

    Nem mondom, hogy a CS palettái tökéletesek, de pigmentáltak, nagyon könnyen satírozhatóak, szépek a színek...szóval én meg vagyok velük elégedve.

    VálaszTörlés
  6. A Sleekről: nekem is megvan ez a 3-as szett, aminek a neve Light és a pirosító elvileg Rose Gold. Viszont még azelőtt, hogy megvettem volna, megvettem külön a Sleek Rose Gold nevű pirosítóját. A 3-as szettet elvileg csak a kontúr-highlighter miatt vettem, neten láttam, hogy a pirosítója is Rose Gold, de örültem, mert nagyon szeretem ezt a színt. Óriási meglepetés ért, amikor kinyitottam a 3-as szettet, mert a pirosítója nem (ugyan)az a Rose Gold, mint ami csak a sima pirosítójában. Tulajdonképpen be kell vallanom, jobban szeretem azt a színt, ami a 3-as palettában van, de azért eléggé meglepő és számomra picit zavaró, hogy ugyanaz a neve a két árnyalatnak, amikor nyilvánvalóan nem ugyanaz a két szín. Lehet, hogy csak elírták a weboldalukon, de gondoltam leírom, hogy ha esetleg valaki csak a pirosítót szeretné megvenni ezen képek alapján és nem az egész Face Form-ot, az figyeljen erre. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...