2013. május 17., péntek

Bourjois pirosítók - Rose Ambré, Ambre d'Or

A Krémmánián ez a pirosító "all-time-favorite", hosszú ideje mindenki imádja, aki csak kipróbálta, a legjobb pirosítók között tartják számon az oldalon. Naná, hogy kíváncsi voltam én is mit tudnak ezek a kis cukiságok, de sokáig csak kerülgettem a forró kását, nem mertem megvenni őket.

Aztán az egyik ismerősöm, megengedte, hogy kipróbáljam a Bourjois pirosítóját, ami persze néhány perc alatt levett a lábamról. Jelenleg 4 árnyalat van a birtokomban, ebből ma kettőt ismerhettek meg közelebbről.


A csomagolás: Kerek, a pirosító tényleges színéhez nagyon hasonlító színű tégely, arany betűk, mágneses zár, ami nem bombabiztos, de eddig nem volt gond vele. Könnyű, alig van súlya. 2,5 gramm anyag van benne egyébként. Belül egy a csomagoláshoz képest maximális nagyságú tükröt is találunk, de ez maximum ellenőrzésre lehet jó, a pirosító felviteléhez nem elég.



Szín, finish: 
74 - Rose Ambré: Nem túl különleges szín, már több márkából is van hasonlóm, de szerintem alapdarab, én mindenkivel vetetnék egy ilyet, ha tehetném.:) :P Amúgy egy szép, meleg tónusú közepesen sötét, rózsás szín. Teljesen matt.


34 - Ambre d'Or: Számomra szintén alapdarab, nem túl feltűnő, visszafogott meleg tónusú narancsos-barackos szín, apró arany csillámokkal. Tökéletes nyári pirosító, a túlzott csillogástól sem kell félni, csak egy nagyon enyhe, majdnem észrevétlen fénye van, nyárra pont ennyi kell. :)


Illat, textúra: Az illatuk erőteljes, nehéz füstölő illat árad belőlük, de ez a felvitel után ez az illat elillan, csak az első néhány pillanatban érezhető, illetve csak akkor, ha közelről beleszippantasz. Nekem nagyon tetszik, számomra kellemes, ráadásul totál egyedi. :)

Ezek "baked" pirosítók, azaz az előállítás során sütésen estek át, amiből már lehet sejteni, hogy milyen az állaguk, de a textúra színenként eltérő lehet:  
74 - Rose Ambré - Száraz, finom felületű, selymes tapintású, nem porol túlzottan.
34 - Ambre d'Or - Tapintásra nagyon száraz, érdes felületű (köszönhetően a csillámoknak), nem sima, nem selymes, de ő sem porol nagyon.
 
Pigmentáltság:  Az égetett pirosítók egyik gyakori "szériahibája", hogy nem elég pigmentáltak, illetve ha azok is, egy idő után a felső réteg "kiszárad", így sokkal nehezebb kinyerni a színt és emiatt gyengének hat a pigmentáltság. Ez sajnos a Bourjois pirosítókra fokozottan igaz, az első pillanatban sem lehet bohócosra "kenni" vele az almácskákat, később pedig még több munkával érjük el a kívánt hatást, mert a pirosító egyre inkább megkeményedik és többet kell trükközni az ecsettel. Erre persze van megoldás: kicsit meg kell kapargatni a tetejét, ezáltal lemorzsolódik a felső réteg, és új, friss, használatra kész rétegbe nyúlkálhatunk egy ideig. 

A Rose Ambré-t egyébként a fentiek ismeretében is pigmentáltabbnak találtam, mint az Ambre d'Or-t, de lehet, hogy csak a szín miatt, illetve mert ennek egy kicsit jobb a textúrája.

Mondjuk azt, hogy nehéz velük túlzásba esni, de a szín építhető, így intenzívebb eredményt is elérhetünk, ha van elég időnk, hogy több réteget felvigyünk belőlük.


Tartósság: Rajtam a legtöbb pirosító elég tartós, ők is. Egy napot simán kibírnak, teljesen meg vagyok elégedve.

Beszerezhetőség, ár: Most akciósan, 1990 Ft-ért tudjátok beszerezni ezeket a pirosítókat a Müllerben, de ha ott épp nincs akció, akkor érdemes a tesminked.hu-ról rendelni (én is onnan rendeltem az enyémeket), mert akció nélkül is olcsóbbak, mint a drogériákban.

Összességében: A textúra talán nem tökéletes, vannak ennél pigmentáltabb, kellemesebb állagú pirosítók is a piacon, amik ráadásul olcsóbbak és nem kell küzdeni folyton a keményedéssel és a pigmentálság csökkenésével, mégis valahogy a szívemhez nőttek ezek a pirosítók. Talán azért, mert gyönyörű, természetes hatást lehet velük elérni, a színek is szuperek és az illatuk is csábító. A kapkodós reggeleken nem hozzájuk nyúlok, az biztos, de egyébként nagyon szeretem őket. 

Ezt a két színt használtam ezekben a sminkekben is:

Rose Ambré:

Ambre d'Or: 

16 megjegyzés:

  1. Nekem is a Bourjois pirosítói a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  2. Zárójelben elmondom, hogy most a Douglasban is akciósak (talán kivonják őket, vagy miért? Erre kíváncsi lennék) így én is lecsaptam az Ambre d'or-ra. Tényleg nagyon nehéz velük túlzásba esni, igazából még nem jöttem rá mi a jobb, egy erősen vagy egy gyengébben pigmentált pirosító, de mondjuk nem árt, ha mindkettőből birtoklunk párat, és akkor kedvtől függően lehet válogatni :). Első Bourjois pirosítóm és az illatáért én is odavagyok amúgy, de azt kell, hogy mondjam, el nem ájultam tőle, és a 3000 Ft-ot sajnálnám rá, viszont tényleg nagyon természetes és szép az eredmény, amit el tudunk vele érni, szóval mindent összevetve nem bántam meg én sem, hogy megvettem :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 150 éves a Bourjois, ennek örömére vannak az akciók! Én azt hiszem azért szeretem annyira, mert a nagymamámra emlékeztet. Az illata, a természetes finish és egyáltalán a külseje olyan kis szép, már kisebb koromban is tetszett. Ezzel együtt én is sokallom a teljes összeget.

      Törlés
  3. Nekem is volt, annyira nem voltam tőle elájulva és hamar megromlott. Talán 1,5 év után furcsa szaga lett ezért kidobtam. Van olyan NYX pirosítóm ami három éves és semmi baja...

    Viszont rajtad gyönyörűen mutatnak ezek a színek. *.*

    VálaszTörlés
  4. 3 Bourjois pirosítóm van, de még veszek 1-2 színt, én nagyon szeretem őket. Keményebb szálú ecsettel erősebb színt lehet alkotni.

    VálaszTörlés
  5. ."bohocosra kenni " ..ez tetszik :)
    amugy ez egy nagyon kerek, reszletes bejegyzes volt, koszi!

    VálaszTörlés
  6. Én is sokat gondolkodtam rajta, de mivel alapvetően nem használok pirositot, csak nagyon-nagyon ritkán, igy letettem róla. Rajtad viszont szépen néz ki :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a Rose Frisson árnyalat van meg, már vagy fél éve, és szerencsére még nem kellett kapargatnom a tetejét. Szépen, ügyesen tudok dolgozni vele. Az illatát is imádom :))

    VálaszTörlés
  8. nagyon szép lett a sminked!!
    szép vagy!!

    VálaszTörlés
  9. egyébként most azért lehet ennyire jó áron megvenni mert 150 évesek.:)

    VálaszTörlés
  10. Nekem sok éve már a Bourjois az alap pirosítóm, amikor még Mo-on nem is lehetett megvásárolni. A Sienne 85-ös színe is elég basic jellegű sztem és matt.
    Kb már az ötödiket nyúzom ebből a színből.
    Van még az általad említettből is egy (Ambre d'Or), de az csillámos a Sienne-hez képest, színben viszont elég hasonló.
    Talán még a Rose Ambre-t kipróbálom, remélem, az is illik a bőrömhöz :)
    Mia

    VálaszTörlés
  11. Kb 2 éve vettem egy Rose Ambré-t, a sminkkészletem alapdarabja, imádom! :) Nekem a pigmentáltsága is pont megfelelő, egyszerűen nem tudok rosszat mondani rá.

    VálaszTörlés
  12. Katie, a Rose Ambré képen milyen szemhéjfesték van rajtad, az a csillámos kék?

    Bori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazából egy sötét kék szemhéjpúder, felette pedig egy közönséges kék csillámtus, ezen a linken megtalálod a használt termékek listáját:
      http://katiebeauty.blogspot.hu/2013/04/sotetkek-party-smink-vilagoskek.html

      Törlés
  13. Az utolsó képen csodálatos vagy!!! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...