2013. május 21., kedd

L'Oréal Infallible szemhéjpúderek - Flashback Silver, Metallic Lilac

Nem, nem teszt (azt már egyszer írtam ITT), csak néhány mondat és rengeteg kép a két legújabb Infallible szemhéjpúderemről. (ITT megnézheted a korábban vásárolt Infallible szemhéjpúderek mintáit.)

Flashback Silver: tökéletes ezüst szín, nem kékes, világos, metál fényű, enyhe rózsaszín irizálással. (Utóbbit a képek nem igazán adják vissza, élőben a rózsaszín fény jóval erősebb, de egyszerűen nem sikerült elcsípni a géppel.)   


Metallic Lilac: Hideg fényű közepesen sötét lila, metál fénnyel.


 Egymás mellett a két szín:


Még tervebe van véve az Endless Chocolate és a Forever Pink is...imádom ezeket a szemhéjpúdereket! :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon durván szépek! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nekem a tender caramel van meg, szeretem, de ritkán használom, nekem túlságosan csillogós :) de nagyon gondolkoztam még pont ezen a két színen, amit most bemutattál! Nagyon örülnék, ha sminkben is láthatnám majd rajtad valamelyiket(vagy mind2t :D ) mert valahogy nem tudom elképzelni őket úgy, ezeket is túl fényesnek tartom, de nagyon tetszenek, csak éppen a hétköznapokra nem tudom elképzelni, szóval érted :D

    VálaszTörlés
  3. nekem a sahara treasure van meg. nagyon jó, szépek :)

    VálaszTörlés
  4. Nyamm!!! :) Igazán szépek!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...